خبر فوری

دولت و مجلس

اخبار و تحلیل های سیاسی»دولت

اعتراض رئیس سازمان برنامه و بودجه به ایجاد ۳۴۰ هزار میلیارد ناترازی در بودجه ۱۴۰۳

هرمزبان –  داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تکالیف ایجاد شده در تبصره ۱۵ لایحه بودجه توسط نمایندگان ۲۹۰ همت بار مالی را برای دولت ایجاد کرده است.

ادامه خبر »

وزیر کشور: تعداد زیادی از شهدای حادثۀ تروریستی کرمان توسط ساچمه‌های حاوی موادمنفجره به شهادت رسیدند

هرمزبان – وزیر کشور، گفت: تعداد زیادی از شهدای حادثۀ تروریستی امروز توسط ساچمه‌های فراوانی که در موادمنفجره کار گذاشته شده بود به شهادت رسیدند.

ادامه خبر »

ایران دیگر موضوع هیچ محدودیتی در چارچوب شورای امنیت نیست

هرمزبان –معاون وزیر امور خارجه می‌گوید که از ۲۶ مهرماه، مطابق با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، همه محدودیت‌هایی که به‌صورت ناعادلانه در مورد فعالیت‌ها و نقل‌وانتقالات مرتبط با موشک‌های بالستیک به و از جمهوری اسلامی ایران وضع شده بود، خاتمه پیدا می‌کند.

ادامه خبر »

رئیس جمهور، سفر خود به ترکیه را لغو کرد

هرمزبان –معاون سیاسی دفتر رئیس‌ جمهور، گفت: در پی جنایت تروریستی در کرمان که موجب شهادت بسیاری از هموطنان شد، آقای رئیسی برای اینکه شخصا به پیگیری این موضوع بپردازد، سفر خود به ترکیه را لغو کرد و این سفر در زمان مناسب دیگری انجام خواهد شد.

ادامه خبر »

حجت الله عبدالملکی : سرعت اجرای پروژه های عمرانی مناطق آزاد در دولت سیزدهم دو برابر شد

هرمزبان – حجت الله عبدالملکی دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: پروژه های عمرانی در مناطق آزاد کشور در دو سال گذشته از دولت مردمی آیت الله رئیسی نسبت به گذشته با سرعت دو برابری در حال انجام است.

ادامه خبر »

سیدمجتبی محفوظی : دولتی‌ها «تورم» را بهانه‌ای برای عدم افزایش حقوق کارگران و کارمندان کرده‌اند

هرمزبان – سیدمجتبی محفوظی رئیس فراکسیون فرهنگ‌عمومی مجلس با بیان اینکه تورم حاکم در جامعه ارتباطی به افزایش حقوق نداشته و ندارد، گفت: دولتی‌ها در اعتقادیِ غیرکارشناسی، «تورم» را بهانه‌ای برای عدم افزایش حقوق کارگران و کارمندان کرده‌اند.

ادامه خبر »

قدرت بازدارندگی نظامی و علمی ایران مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است

هرمزبان –نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دست برتر و قدرت بازدارندگی نظامی و رشد علمی جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی وجود دارد به سبب فرهنگ ایثار و شهادت است.

ادامه خبر »

آغاز عملیات اجرایی طرح‌های آبخیزداری، عشایری و کشاورزی با اعتبار ۱۳۸ هزار میلیارد تومان

هرمزبان –در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور عملیات اجرایی طرح های آبخیزداری، احیای قنوات، استخرهای ذخیره آب و انتقال آب کشاورزی به ارزش ۱۳۸ هزار میلیارد تومان در ۳۱ استان پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) آغاز شد.

ادامه خبر »

ضرورت ایجاد کارگروهی برای واگذاری برخی اختیارات به استانداران

هرمزبان –رئیس جمهور مشکلات ساختاری در نظام اجرایی و تمرکز بیش از حد اختیارات در پایتخت را مانع بزرگ حل مسائل استان‌ها خواند و با بیان این‌که «یکی از اولویت‌های دولت مردمی رفع همین موانع از پیش روی مدیران است»، کارگروهی را مامور بررسی تمرکززدایی و چگونگی واگذاری برخی اختیارات لازم به استانداران کرد.

ادامه خبر »

۲۶ طرح در شهرستان قشم به بهره‌برداری رسید

هرمزبان – فرماندار شهرستان قشم گفت: همزمان با هفته دولت ۲۶ طرح در بخش شهری و روستایی به ارزش ۸۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

ادامه خبر »

افتتاح بیش از 500 مرکز بهداشتی در هفته دولت

محدثه جعفری خبرنگار معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افتتاح بیش از 500 مرکز بهداشتی در هفته دولت خبر داد و گفت: با افزایش مراکز بهداشتی می‌توان سطح سواد بهداشتی جامعه را ارتقا بخشید تا بتوانیم به کنترل بیماری‌های غیرواگیر در جامعه ورود پیدا کنیم. دکتر حسین فرشیدی در نشست خبری «روایت سلامت در دولت مردمی» در …

ادامه خبر »

توسعه دیپلماسی انرژی ایران زیر پوست قاره آفریقا

هرمزبان – ایران می‌تواند با نوسازی و بازسازی 6 پالایشگاه نفتی و گازی در آفریقای‌جنوبی نفت خود را وارد بازار 500 هزار بشکه‌ای این کشور کند

ادامه خبر »