خبر فوری

سپاه پاسداران با حمله موشکی به اسرائیل، پاسخ دندان‌شکنی به جنایت دمشق داد

هرمزبان – حجت الاسلام جاودان، امام جمعه موقت بوموسی، در پیامی ضمن تقدیر از اقدام قاطعانه سپاه پاسداران در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، این اقدام را موجب “خوشحالی و شادی وصف ناپذیر همه ی دلدادگان انقلاب اسلامی” دانست. وی همچنین تاکید کرد که راهبری و هدایت این عملیات “چیزی نبود جز دعای مومنان به مقاومت در تمامی جبهه های حق علیه باطل.”

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، پیام حجت الاسلام جاودان امام جمعه موقت بوموسی در پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

وما رمیت اذ رمیت ولکنّ اللّه رمی

پاسخ نیروی هوا فضای سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی به خباثت رژیم نامشروع وسفناک و کودک کش صهیونیست در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، موجب خوشحالی و شادی و شعف وصف ناپذیر همه ی دلدادگان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا، خاصه مظلومین مقتدر غزه گردید.

راهبری و سوخت تمامی پرتابه های گسیل شده به سرزمین های اشغالی، چیزی نبود جز دعای مومنان به مقاومت در تمامی جبهه های حق علیه باطل.

ان شاء الله این عملیات پر شکوه و موفق، موجبات خشنودی قلب نازنین حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله فرجه را فراهم آورده باشد و به امید حضور در وعده ی صادق ظهور در معیّت رهبر معظم انقلاب ، حضرت امام خامنه ای دام ظله.

۲۶ فروردین ۱۴۰۲

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید