خبر فوری

حجت الاسلام سهرابی: سیلی محکمی به رژیم صهیونسیتی زده شد

هرمزبان – رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت: سیلی محکمی به رژیم صهیونسیتی زده شد و اگر دست از پا خطا کنند پاسخ ایران کوبنده تر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت: ضمن عرض خدا قوت به قهرمانان میهن، سپاه عزیز و نیروهای مسلح به خاطر تنبیه رژیم کودک‌کش و خون‌ریز رژیم صهیونیستی، به سران این رژیم می‌گوییم که این سیلی اولین سیلی است و اگر دست از پا خطا کنند، حتماً سیلی محکم‌تری دریافت می‌کنند و پاسخ طراحی شده ایران کوبنده‌تر خواهد بود.

وی افزود: حمله جمهوری اسلامی به رژیم صهیونسیتی چندین دستاورد داشت، از جمله پاسخ به کنسولگری ایران بود، خشم انباشته شده از سال‌ها عملیات تروریستی پنهان اسرائیل علیه ایران بود.

حجت الاسلام سهرابی اضافه کرد: دستاورد دیگر از حمله پاسخی به شبهات بسیاری بود که تیم‌های عملیات روانی علیه ایران در سطح بین‌المللی به راه انداخته بودند مثلاً ایران جرات حمله یا پاسخ به اسرائیل را ندارد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید