خبر فوری

حجت الله عبدالملکی : سرعت اجرای پروژه های عمرانی مناطق آزاد در دولت سیزدهم دو برابر شد

هرمزبان – حجت الله عبدالملکی دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: پروژه های عمرانی در مناطق آزاد کشور در دو سال گذشته از دولت مردمی آیت الله رئیسی نسبت به گذشته با سرعت دو برابری در حال انجام است.

حجت الله عبدالملکی امروز (دهم دی‌ماه)، در آیین آغاز به کار پروژه عمرانی روسازی جاده محور ساحل جنوبی به نخل گل در جزیره زیبای قشم، اظهار کرد: ۷۰ درصد بودجه مصوب مناطق آزاد کشور به توسعه زیرساخت ها، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های اقتصادی و رفاه مردم ساکن در این مناطق و گردشگران اختصاص پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: با بیان اینکه مناطق آزاد، بهشت سرمایه گذاری ایران است، افزود: برنامه های خوبی در زمینه ایجاد رونق اقتصادی و تسهیل تجارت در مناطق آزاد کشور پیش‌بینی شده که با انجام آنها شاهد پیشرفت و توسعه این مناطق خواهیم بود.

به گفته دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی کشور؛ ایجاد عمران و آبادانی در مناطق آزاد یکی از ماموریت های اصلی سازمان های مناطق آزاد کشور براساس قوانین است که مستلزم انجام اقدامات زیرساختی است که اشتغالزایی و رفاه مردم را به همراه خواهد داشت.

عبدالملکی در پایان خاطرنشان کرد: طی ماه های گذشته با همکاری دکتر پیغامی در منطقه آزاد قشم، اتفاقات خوبی در زمینه انجام پروژه ها و توسعه این جزیره رقم خورده و ایجاد پروژه های زیرساختی و تاثیر آنها در آینده بیشتر خود را نشان خواهد داد.

براساس این گزارش در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه عملیات اجرایی این جاده، حجت الله عبدالملکی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، عادل پیغامی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد صفری، معاون اقتصادی دبیرخانه، منصور عظیم زاده اردبیلی، عضو موظف هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید