خبر فوری

سردار جاویدان: رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان بندرعباس

هرمزبان – سردار جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان از رفع تصرف ۳ هزار و ۵۴۰ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

سردار علی‌اکبر جاویدان، امروز (دهم دی‌ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصرف غیرقانونی اراضی ملی در منطقه باقلاتان از توابع شهرستان بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی‌ها و انجام استعلامات صورت گرفته و بررسی‌های میدانی مشخص شد، ۳ هزار و ۵۴۱ متر مربع از اراضی ملی از سوی متهم به صورت غیرقانونی تصرف، تخریب و دیوارکشی شده است.

فرمانده انتظامی استان افزود: با هماهنگی قضایی، نماینده حقوقی و یگان حفاظت منایع طبیعی اراضی رفع تصرف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

سردار علی اکبر جاویدان ارزش اراضی رفع تصرف شده را بنابر نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرده و گفت: متهم پس از مواجه شدن با اسناد و دلایل موجود به جرم ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید