خبر فوری

قدرت بازدارندگی نظامی و علمی ایران مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است

هرمزبان –نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دست برتر و قدرت بازدارندگی نظامی و رشد علمی جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی وجود دارد به سبب فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

بیژن نوباوه‌وطن، ششم دی‌ماه در مراسم افتتاحیه بزرگداشت مکتب حاج قاسم که در مصلای امام علی (ع) قشم برگزار شد، اظهار کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران متکی بر ایمان است که محور مقاومت در جهان شده است.

وی افزود:  گروه‌های مقاومت اسلامی در حزب الله لبنان و حماس در فلسطین اگر در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند منشأ آن  یک قدرت بازدارنده تمدنی است که از ایران است سرچشمه می‌گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر دست برتر و قدرت بازدارندگی نظامی و رشد علمی جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی وجود دارد به سبب فرهنگ ایثار و شهادت است.

نوباوه‌وطن با بیان اینکه دشمن جنگ فرهنگی علیه ما راه انداخته است، افزود: دشمن می خواهد ارزش‌های اسلامی ما از جمله حجاب و عفاف و روابط زن و شوهری و دیگر مسائل را  کم رنگ جلوه دهد و فرهنگ ما را استثمار و از خط عقلانیت خارج کند.

وی گفت: دشمن می‌خواهد چادر بر سر بانوان ما سنگین باشد و این موضوع حجاب و ارزش‌ها از توطئه دشمن سرچشمه می‌گیرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آسیب‌پذیری فرهنگ آن چیزی است که دشمن برای جامعه ایران طعمه کرده و در این بخش با مشکلاتی روبرو هستیم.

نوباوه در بخش دیگر اظهار کرد: مردم در روز  ۹ دی که ارزش آن کمتر از دفاع مقدس نیست، دریافتند که دشمن به هیچ ارزش ایرانی و اسلامی اهمیت قائل نیست.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین دغدغه نظام اسلامی بازدارندگی در سطح جامعه است که با تلاش فراوان در همه عرصه‌ها بوجود آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید