خبر فوری

آمادگی حوزه های اجرایی ارزیابی نتایج آزمون استخدامی آموزگاری در هرمزگان/ فعالیت ۱۰ گروه ارزیاب در ۵ حوزه ارزیابی

هرمزبان – همزمان با اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از آمادگی حوزه های اجرایی ارزیابی این آزمون در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، محمد قویدل در جلسه هم اندیشی و هماهنگی حوزه های ارزیابی استخدام آموزگاران که با حضور مدیر پروژه سنجش و ارزیابی و اعضای حوزه های ارزیابی برگزار شد، بیان کرد: با وجود دایر بودن مدارس و انجام فعالیت های آموزشی و پرورشی، اداره کل آموزش و پرورش با بهره گیری از همه ظرفیت ها، بهترین شرایط سنجش و ارزیابی از داوطلبانی که در مرحله اول آزمون قبول و به مرحله ارزیابی راه یافته اند، را فراهم کرده است و این آمادگی کامل را داریم که پس از تکمیل اطلاعات در سامانه (کارا) ارزیابی مورد نظر صورت پذیرد.

وی با تقدیر و تشکر از عوامل ارزیابی استخدام آموزگاران در تابستان سال‌جاری، یادآور شد: تشکیل حوزه ارزیابی استخدام در راستای سیاست‌های تحولی آموزش و پرورش و با هدف ارزیابی تخصصی و حرفه ای شرکت کنندگان در آزمون استخدام، گزینش نیروی انسانی کارآمد و پویا برای تربیت معلمان متعهد در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به این که کشور نیازمند تربیت فرزندان انقلابی، مومن و متعهد و متخصص است گفت: با انتخاب آموزگاران متعهد و شایسته در دوره ابتدایی که رکن و اساس شکل گیری شخصیت انسان هاست می توانیم به تعالی آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین برسیم.

قویدل با اشاره به توجه ویژه به چینش و دسترسی داوطلبان به حوزه ها اضافه کرد: در تجهیز حوزه های ارزیابی از ظرفیت دارالقرآن، پژوهشسرای دانش آموزی و پژوهشکده های موجود بهره گرفته شده تا به دور از شلوغی مدارس، شرکت کنندگان بتوانند با آرامش کامل با ارزیابان در تعامل باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: از مدیران عوامل اجرایی میخواهم با اجرای برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه در زمان های اعلام شده برابر قوانین و ضوابط مربوطه کار خود را شروع و با حفظ شان و منزلت ملی و سلامت اجرایی به کار خود بپردازند.

قویدل خاطرنشان کرد: داوطلبان پذیرفته شده مرحله آزمون کتبی می بایست جهت انجام مراحل جذب و استخدام از روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات نمون‌ برگ‌های مورد درخواست ، با رعایت مفاد دفترچه آزمون اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: عدم مراجعه و یا عدم تکمیل نمون‌برگ‌ها در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید