خبر فوری

سفر یک روزه مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به بشاگرد + تصاویر

هرمزبان – مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در سفری یک روزه به شهرستان بشاگرد با فرماندار شهرستان و دانش آموزان معتکف دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، محمد قویدل در این سفر با فرماندار شهرستان بشاگرد دیدار و گفتگو کرد؛ در این دیدار، برنامه ریزی به منظور تسریع در پیشبرد طرح های در حال افتتاح شهرستان برای دهه فجر صورت گرفت.

همچنین وی به همراه مدیر آموزش و پرورش بشاگرد با حضور در جمع دانش آموزان معتکف ، اهتمام آنان را به خودسازی و تقرب هرچه بیشتر به خداوند ستود و گفت: اعتکاف، امری بسیار عرفانی است و از این طریق میتوان با معبود خود خلوت کرد و از نفس شیطانی دوری گزید.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه این سفر یک روزه به همراه مدیر کل نوسازی استان از مدرسه آماده افتتاح شهید ذاکر جعفری گوهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت کارها قرار گرفت.

شایان ذکر است زیربنای این طرح ۱۴۶۹متر است که شامل ۶ کلاس و ۶ خوابگاه می باشد.

تصاویری از این بازدید را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید