خبر فوری

خطیب جمعه بوموسی: برای ایجاد تمدن نوین اسلامی راهی جز محو و نابودی اسرائیل نداریم

هرمزبان – حجت الاسلام جاودان امام جمعه موقت بوموسی در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: برای ایجاد تمدن نوین اسلامی چاره ای نداریم جز اینکه چیزی به نام اسرائیل در دنیا نباشد و از بین برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت‌الاسلام جاودان در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس، ضمن گرامیداشت این روز به تبیین اهمیت روز قدس پرداخت.

وی با اشاره به تاریخچه روز قدس و ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری این روز، گفتند: روز قدس، روز فریاد مظلومان علیه ظلم صهیونیست‌ها و روز نمایش همبستگی امت اسلامی در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام جاودان با تأکید بر اینکه روز قدس فقط به ملت ایران و مسلمانان اختصاص ندارد، گفت: این روز، روز همه آزادیخواهان جهان است و همواره شاهدیم مردم با حضور پرشور خود، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام می کنند.

وی در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اشاره و یادآور شد: این رژیم غاصب، سال‌هاست که با اشغال سرزمین‌های فلسطینی، مردم مظلوم این سرزمین را آواره و خانه‌هایشان را ویران کرده است.

حجت الاسلام جاودان گفت: عملیات طوفان الاقصی کاری کرد که قدس مسئله ی جهانی شود و همه ی جهان در دفاع از قدس و فلسطین و غزه راهپیمایی انجام شود.

وی افزود: برای ایجاد تمدن نوین اسلامی چاره ای نداریم جز اینکه چیزی به نام اسرائیل در دنیا نباشد و از بین برود؛ سیاست نظام این است که رژیم صهیونیستی خودش محو شود و مضمحل شود.

امام جمعه موقت بوموسی با اشاره به غده سرطانی بودن اسرائیل و ضرورت جراحی و بیرون کشیدن آن از جهان اسلام تصریح کرد: جراحی نیاز به قیچی دارد و کرانه ی باختری و غزه دو لبه ی قیچی جراحی اسرائیل اند.

حجت الاسلام جاودان در ادامه، یاری رساندن به مظلومان را شعبه ای از تقوا دانست و افزود: مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از قدس عمری به درازای جنایات این رژیم اشغالگر با حمایت انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار دارد.

وی به تجهیز محور مقاومت توسط ایران طی سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: فلسطینیان چیزی جز سنگ برای دفاع از خود نداشتند. با سیاست های اصولی نظام اسلامی ، محور مقاومت چنان محکم شده و چنان مسلح شده که در تمامی دنیا پا بر گلوی استکبار گذاشته است.

خطیب جمعه بوموسی یادآور شد: ما در برابر رژیم چند ملیتی صهیونیستی پدافند نمی کنیم، بلکه در حال آفندیم، چرا اسرائیل که روزی ادعای نیل تا فرات داشت، اکنون دور خود را دیوار کشیده که از ضربات نیروهای مقاومت در امان باشد، ولی قطعا این امنیت برای آن ها هیچ وقت به وجود نخواهد آمد

حجت‌الاسلام جاودان به وعده الهی مبنی بر عدم توانایی یهود در وارد کردن ضربه کاری به مسلمانان اشاره کرد و یادآور شد: اگر شما بجنگید آنها اهل فرار هستند. ان‌شاءالله اسرائیل به دست فلسطینیان نابود خواهد شد و ما در قدس نماز خواهیم خواند.

وی اضافه کرد: ما به پیش بینی های امامین انقلاب ایمان داریم و همانگونه که با پیش بینی بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی رحمه‌الله شوروی فروپاشید، با تدابیر حکیمانه ی رهبر معظم انقلاب و پیش بینی های ایشان دال بر نابودی رژیم جعلی اسرائیل، قطعا این رژیم نامشروع مولود انگلیس از کره ی زمین محو خواهد شد.

امام جمعه موقت بوموسی در پایان گفت: انتقام خون شهدای مقاومت و در رأس آن ها شهید حاج قاسم سلیمانی کشتن و از بین بردن هیچ یک از سران امریکا و اسرائیل نیست، چرا که کسی در حد این بزرگواران در بین آن ها وجود ندارد و انتقام خون شهدای مقاومت با محو شدن رژیم جعلی اسرائیل بدست نیروهای مقاومت در منطقه و خروج آمریکا از غرب آسیا محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید