خبر فوری
حجت الاسلام مفید سهرابی

ویروس بی حجابی، بنیان خانواده و آرامش روانی جامعه را هدف قرار داده است

هرمزبان – حجت الاسلام مفید سهرابی خطیب جمعه موقت منطقه توکهور و هشت بندی گفت: ویروس بی حجابی، بنیان خانواده و آرامش روانی جامعه را هدف قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت‌الاسلام مفید سهرابی، خطیب جمعه موقت منطقه توکهور و هشت‌بندی، در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به افزایش بی‌حجابی در جامعه، آن را ویروسی دانست که بنیان خانواده و آرامش روانی جامعه را هدف قرار داده است.

وی با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری، بی‌حجابی را هم از نظر شرعی و هم سیاسی حرام دانست و تصریح کرد: «مسئولان باید در قبال این معضل اجتماعی توجه بیشتری داشته باشند.»

حجت‌الاسلام سهرابی خطاب به بی‌حجابان گفت: «بی‌حجابی شما هرگز به هنجار و فرهنگ تبدیل نخواهد شد، چرا که ناهنجاری است و ناهنجاری خواهد بود.»

وی در ادامه با بیان راهکارهایی برای مقابله با بی‌حجابی، خواستار همت همگانی در این زمینه شد و گفت: «خواهران متدین و معتقد ما باید در مراکز آموزشی حضور پیدا کنند و تشکل‌های فرهنگی نیز با برنامه‌های جذاب و آگاه‌سازی جوانان، نهی از منکر را دنبال کنند.»

تخریب قبور ائمه: نشانه‌ای از دشمنی دیرینه با اسلام

خطیب جمعه موقت توکهور و هشت‌بندی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تخریب قبور ائمه اطهار (ع) اشاره کرد و گفت: «دشمنان اسلام ۹۰ سال پیش با تصور نابودی اسلام انقلابی و تشیع از طریق تخریب قبور ائمه، شکست سختی خوردند.»

وی با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) الگو و نمونه‌ای برای زندگی ما هستند، خاطرنشان کرد: «باید در زندگی به این تابلو توجه کرده و راه خود را با توجه به آن مشخص کنیم.»

حجت‌الاسلام سهرابی با اشاره به حوادث جاری دنیای اسلام، مسلمانان را به هوشیاری و دشمن‌شناسی دعوت کرد و گفت: «دشمنان اسلام از هر راهی که بتوانند برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کنند و تخریب چهره نورانی اسلام و ترویج اسلام آمریکایی اصلی‌ترین هدف وهابی‌هاست.»

ترورهای آمریکا در ایران: جنایتی که نباید فراموش شود

خطیب جمعه موقت توکهور و هشت بندی گفت: امروز جمعه 24 فروردین، سالروز شهادت تعدادی از اعضای کانون فرهنگی رهپویان وصال به دست گروهک تروریستی تندرو وابسته به آمریکا است.

حجت‌الاسلام سهرابی با گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا گفت: این جنایت که در سال 1387 رخ داد، منجر به شهادت 14 نفر و زخمی و جانباز شدن 200 نفر از هموطنانمان شد.

وی با بیان اینکه آمریکا به طور رسمی از این گروهک تروریستی حمایت کرده است، اهداف این جنایت را براندازی حکومت اسلامی، ایجاد اختلاف و تفرقه، تضعیف حضور مردم در صحنه‌های مذهبی، متزلزل کردن جایگاه ایران در عرصه بین‌الملل و ایجاد هرج و مرج در داخل کشور دانست.

انتهای پیام/

خطیب جمعه بوموسی: تمام قد پشتیبان نیروی انتظامی در اجرای موفق طرح عفاف و حجاب هستیم

حجت الاسلام جاودان: ایران موزانه ی وحشت را به اسرائیل تحمیل کرده است

 

ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه و داروخانه‌های اختصاصی برای دانش‌آموزان اوتیسم بندرعباس

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی برگزار شد: تأکید بر آمادگی برای امتحانات نهایی

 

 

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید