خبر فوری

ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه و داروخانه‌های اختصاصی برای دانش‌آموزان اوتیسم بندرعباس

هرمزبانمهدی دوستی، استاندار هرمزگان، همزمان با روز جهانی آگاهی از اوتیسم با حضور در بین دانش‌آموزان طیف اوتیسم مرکز آموزشی مهرجوی بندرعباس، به مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌ها و معلمان این دانش‌آموزان گوش فرا داد و در پی آن، دستورات فوری برای حل این مشکلات صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، همزمان با روز جهانی آگاهی از اوتیسم، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور در بین دانش آموزان طیف اوتیسم مرکز آموزشی مهرجو پای درددل معلمان و خانواده دانش آموزان نشست و با مشاهده وضعیت دانش آموزان اوتیسم به قید فوریت دستور تشکیل جلسه داد و در کمتر از ۱۲ ساعت جلسه ای با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، رییس آموزش و پرورش استثنایی و اعضای انجمن کودکان اوتیسم تشکیل شد.

استاندار هرمزگان طی این نشست ضمن اشاره به اهمیت شناسایی کودکان اوتیسم بر ضرورت تشکیل کارگروه غربالگری اوتیسم در استان تاکید کرد و افزود: به زودی ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه ویژه دانش آموزان اوتیسم در دستور کار قرار خواهد گرفت تا آموزش دانش آموزان اوتیسم در فضایی مناسب و امن صورت پذیرد

رییس شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان از ایجاد داروخانه های اختصاصی اوتیسم در استان خبر داد و افزود: در دسترس بودن داروهای دانش آموزان بخشی از آلام و دغدغه های والدین را می‌کاهد.

دوستی ضمن تقدیر از معلمان و مربیان دانش آموزان طیف اوتیسم، آنان را به عنوان انسانهای شریف و ایثارگری دانست که با عشق به دانش آموزان آموزش میدهند.

تکمیل و راه اندازی طرح حیاط مسی در مدرسه مهرجو، ساخت سایبان حیاط مدرسه مرکز آموزشی اوتیسم مهرجو، تجهیز مدرسه به وسایل بازی ایمن، تجهیز ساختمان مدرسه به آسانسور و تشکیل تعاونی مسکن برای معلمان و مربیان دانش آموزان دارای اختلال ویژه، پیگیری تامین داروهای کودکان اوتیسم، ساخت اتاق انتظار اولیا در مدارس استثنایی و ارایه خدمات ویژه به دانش آموزان اتباع اوتیسم از جمله مواردی بود که در این نشست تصویب شد و اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام/

امام جمعه بندرعباس: موشک‌های سپاه حامل اقتدار ملت و جنبه بازدارندگی ایران است

بازدید اهالی رسانه از پروژه های قابل افتتاح درمانی در سفر رییس جمهور

گزارش تصویری/ برگزاری جشن تکلیف و آغاز بندگی ۷۰۰۰ نفره دانش آموزان بندرعباسی

استاندار هرمزگان: افزایش سهم استان از مازاد در آمدهای مصوب می‌تواند راه‌گشای مشکلات دیرینه شود

 

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید