خبر فوری

امام جمعه بندرعباس: موشک‌های سپاه حامل اقتدار ملت و جنبه بازدارندگی ایران است

هرمزبان –امام جمعه بندرعباس با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان حمله به لانه های شیطان در اربیل، سوریه و پاکستان گفت : این حمله موشکی حاوی پیام اقتدار ملت ایران به شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس نیز بود که بدانند جنبه بازدارندگی ایران همیشه فعال و پویا است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه بندرعباس در مسجد جامع با سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: رهبر حکیم انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور فرمودند:  امامت جمعه از سخت ترین کارها می باشد چرا که از جنبه فردی باید افرادی که دارای اخلاص، تقوا، معنویت و حضور باشند و از جنبه مردمی نیز ارتباط و پیوند محکم با مردم را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: از مهمترین و با الویت ترین کارهای که ائمه جمعه باید به آن اهتمام داشته باشند مردم داری است که مورد تاکید رهبر انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به نامه امیر المومنین (ع) به مالک اشتر بیان کرد : آن حضرت در سفارش به مالک می فرماید مردم خیمه دین هستند و استواری حکومت بر پایه مردم است و نباید این خمینه بلند و رفیع را از دست بدهیم و برای جلب توجه آنها باید تمام تلاش و کوشش خود را انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: مسئولان در خدمتگذاری به مردم کوتاهی نکنند مردم در تمامی صحنه ها از انتخابات تا راهپیمایی ها نقش خود را ایفا کردند و علیرغم تمام کاستی های برای پاسداشت خون شهدا و حفاظت از انقلاب خود در میدان ها حضور دارند حالا نوبت مسئولان است که به وظایف خود در قبال مردم عمل کنند.

وی همچنین اظهار کرد: این انقلاب سه ضلع دارد که نخست دین الهی است و دوم رهبری است که در این طوفان ها و تند بادهای نگذاشته این خمیه فرود بریزد و رکن سوم مردم هستند که با تمام ایثار و از خود گذشتگی از ایران اسلامی حمایت می کنند.

خطیب جمعه بندرعباس عنوان کرد : در جنگ غزه دست خدا و نصرت الهی مشهود است و راه خدا و مسیر او هزینه دارد  مردم فلسطین و جریان مقاومت را در این جنگ نابرابر خدا یاری می دهد.

عبادی زاده با تشکر و قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه دل های مردم که در جریان حادثه تروریستی محزون بود تسلی داد و با حمله به لانه های شیطان در اربیل، سوریه و پاکستان که دست به جنایت و خیانت می زنند را هدف قرار داد‌.

وی افزود: این حمله با خود پیامی را به دنبال داشت و صهیونیست ها این پیام را دریافت کردن و دانستن قدرت و توانمندی ایران به چه اندازه است و کشور های منطقه و همسایه های ایران نیز فهمیدن که ایران بر سر منافع خود با هیچ کسی تعارف ندارد.

امام جمعه بندرعباس گفت: این حمله موشکی حاوی پیام اقتدار ملت ایران به شیطان بزرگ  آمریکا و انگلیس نیز بود که بدانند جنبه بازدارندگی ایران همیشه فعال و پویا است.

عبادی زاده تصریح کرد: اعتکاف ضیافت الهی و مهمانی برای خلوت گزیدن بندگان با خدا  است و در سال جاری دانش آموزان نیز به این حلقه اضافه می شوند و بزرگترها آنها را  با روحیه مناجات به خدا و بندگی بیاموزند و در کنار آنها باشند و مورد عنایت خود قرار دهند.

  انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید