خبر فوری

بازدید اهالی رسانه از پروژه های قابل افتتاح درمانی در سفر رییس جمهور

هرمزبان – بیمارستان کودکان بندرعباس با یک تغییر توسعه و تجهیز جدید با ۱۱۱ تخت بستری و درمان در ۴ طبقه از پروژه های آماده شده برای افتتاح در سفر آینده نزدیک رییس جمهور به هرمزگان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، خبرنگاران و اصحاب رسانه از ظرفیت جدید بیمارستان کودکان بندرعباس بازدید کردند.

بیمارستان کودکان بندرعباس با یک تغییر توسعه و تجهیز جدید با ۱۱۱ تخت بستری و درمان در ۴ طبقه ساختمان و بخش‌های اورژانس جراحی، عفونی، سرطان و یک ساختمان
خیرساز با ۲۶ تخت و ۲ بخش مغز و استخوان هماتولوژی و کنفولوژی به زودی به ظرفیت این مجموعه اضافه می‌شود.

 دکتر منوچهر کمالی معاون درمان و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این باره به خبرنگار فارس گفت: بیمارستان کودکان بندرعباس تنها بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی که به عنوان مرجع در استان شناخته می‌شود و با توجه به مراجعات زیاد مردم به این بیمارستان و اعتماد مردم به سطح خدمات درمانی بخش جدید الحاقی این بیمارستان با ۷۸ تخت بستری و ۳۳ تخت اورژانس راه اندازی شده است.

دکتر امیر حسابی رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس نیز به تشریح خدمات و ظرفیت‌های این بیمارستان پرداخت و گفت: بخش الحاقی جدید بیمارستان کودکان در ۴ طبقه ساختمان که در طبقه همکف [بخش اورژانس]، طبقه اول بخش [بیماران]، طبقه دوم [بخش بیماران عفونی] با 23 تخت مصوب و با توجه به عفونت های تنفسی و ویروسی که این روزها شایع شده 10 تخت دیگر به این بخش اضافه شده است. طبقه سوم بخش جراحی است اما بخش‌های ریه و اعصاب هم به این طبقه اضافه شده و جمعاً ۲۷ تخت دارد و طبقه چهارم [بخش بیماران سرطانی]  و دارای 20 تخت و در حال حاضر 12 بیمار بستری هستند  که خدمات شیمی درمانی  و مراقبت های بعد شیمی درمانی را دریافت می کنند.

دکتر حسابی افزود: یک ساختمان خیرساز هم در مجاورت این بخش آماده بهره‌برداری است و این مجموعه 26 تخت به ظرفیت بیمارستان اضافه می کند که شامل 2 تخت پیوند مغز و استخوان، 12 تخت هماتولوژی و 12 تخت کومفولوژی است.

این مجموعه با همت خیرین سلامت و حمایت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آماده بهره برداری شده است.

رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس بیان کرد: 3 بخش طی هفته پیش رو آماده ارایه خدمات درمانی می شود و بخش پیوند و هموتولوژی تا قبل از سال به چرخه خدمت رسانی خواهد پیوست.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید