خبر فوری

تیم ملی کشتی در بندرعباس اردو زد

هرمزبان – تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران از امروز به مدت یک هفته در بندرعباس اردو زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، کشتی گیران نوجوان کشور از امروز28 دیماه تا سوم بهمن ماه سال جاری در سالن شهید مجید شاهی بندرعباس زیر نظر بهنام احسان پور سر مربی تیم ملی مراحل آمادگی خود را طی می کنند.

در این اردوی تدارکاتی 22 کشتی گیر در اوزان مختلف خود را برای قرار گرفتن در ارنج اصلی جهت حضور در مسابقات آسیایی آماده می سازند.

در این اردو محمد امین ساقی(تهران) امیرعباس علیزاده(مازندران) در وزن 45 کیلوگرم، امیرحسین محمدی مقدم(لرستان)، سام ارشد(تهران) در وزن 48 کیلوگرم، سام سیار(تهران) سید طه هاشمی (مازندران) در وزن 51 کیلوگرم، اهورا خاطری (مازندران)، ابوالفضل کوشکی(لرستان)، محمدحسین شعبانلو(همدان) در وزن 55 کیلوگرم، کامران فضلی(مازندران)،کسری قدرتی(البرز) در وزن 60 کیلوگرم، ماهان کاوسی(مازندران)، سالار پیمانی(آذربایجان شرقی) در وزن 65 کیلوگرم، سبحان اسمی(تهران) ابوالفضل شمسی پور(تهران) در وزن 71 کیلوگرم، رضا افشار(مازندران) پارسا طاووسی (همدان) در وزن 48 کیلوگرم، امیررضا علیپور(خراسان رضوی)امیرحسین محمدی(مازندران) در وزن 92 کیلوگرم، ابوالفضل محمد نژاد(تهران) امیرحسین نقدعلیپور(تهران) و امیرمحمدشفائی(خراسان رضوی) در وزن 110 کیلوگرم حضور دارند.

مربی گری تیم ملی در این مرحله از اردوی تدارکاتی به عهده مهران نصیری، سعید احمدی، سید جواد شاد منفعت، علی اصغر جبلی و یک مربی به معرفی هیات کشتی استان مازندران و تهران است و دکتر ایرج رضایی به عنوان پزشک و مربی بدنساز و غلامرضا محمدی به عنوان مدیر فنی این تیم را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید