شهرستان بندرعباس

اخبار شهرستان بندرعباس

به روایت تصویر/ مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد کوثر اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان

هرمزبان – تصاویری از مراسم جزءخوانی قرآن کریم در نخستین روز ماه مبارک رمضان در مسجد اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

ادامه خبر »

«طرح ماهر» با عنوان هر مدرسه یک کانون مهارت‌آموزی در بندرعباس افتتاح شد + تصاویر

هرمزبان – با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان «طرح ماهر» با عنوان هر مدرسه یک کانون مهارت‌آموزی در بندرعباس افتتاح شد.

ادامه خبر »

گزارشی از دومین روز حضور وزیر آموزش و پرورش در بندرعباس

هرمزبان – دومین روز حضور وزیر آموزش و پرورش در بندرعباس با افتتاح چندین مدرسه و طرح و آغاز عملیات احداث بزرگترین دهکده ورزشی در بندرعباس همراه بود.

ادامه خبر »

آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی ویژه دانش‌آموزان پسر در ناو شهید رودکی شهر بندرعباس برگزار شد

هرمزبان – هفتمین مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی ویژه دانش آموزان پسر از عصر امروز، با رقابت ۱۸ گروه از استان های کشور و یک گروه از افغانستان در ناو شهید رودکی در بندرعباس آغاز می شود.

ادامه خبر »

حجت الاسلام عطا الله میرزاده: ثمره مقاومت امروز باعث آبروی جهان اسلام شده است

هرمزبان – حجت الاسلام عطا الله میرزاده در آیین اختتامیه مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی گفت: ثمره مقاومت امروز باعث آبروی جهان اسلام شده است.

ادامه خبر »

برپایی نمایشگاه دستاوردها و خلاقیت های دانش آموزان هرمزگانی در دولت سیزدهم + عکس

هرمزبان –  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از برپایی نمایشگاه دستاوردها و خلاقیت های دانش آموزان هرمزگانی در دولت سیزدهم خبر داد.

ادامه خبر »

حجت الاسلام عبادی زاده: قرآن کریم قوی ترین ابراز برای مقابله با دشمن است

حجت الاسلام عبادی زاده: قرآن کریم قوی ترین ابراز برای مقابله با دشمن است

هرمزبان – حجت الاسلام عبادی زاده در اختتامیه مسابقات قرآنی گفت: قرآن کریم قوی ترین ابراز برای مقابله با دشمن است.

ادامه خبر »

فیلم ببینید: همخوانی سرود طوفان الاقصی توسط دانش آموزان بر روی عرشه ناو شهید رودکی در بندرعباس

هرمزبان – فیلم همخوانی سرود «طوفان الاقصی» توسط قرآن آموزان در آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی ویژه قرآن آموزان دارالقرآن های کریم وزارت آموزش و پرورش در ناو شهید رودکی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

ادامه خبر »

گردهمایی دخترانه بر عرشه ناو شهید رودکی در بندرعباس + تصاویر

هرمزبان – ۱۶ گروه برتر کشوری مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دختران دانش آموز کشورمان امروز بر عرشه ناو شهید رودکی نیروی دریایی سپاه، سرود حمایت از غزه سر دادند.

ادامه خبر »

امام جمعه بندرعباس: موشک‌های سپاه حامل اقتدار ملت و جنبه بازدارندگی ایران است

هرمزبان –امام جمعه بندرعباس با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان حمله به لانه های شیطان در اربیل، سوریه و پاکستان گفت : این حمله موشکی حاوی پیام اقتدار ملت ایران به شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس نیز بود که بدانند جنبه بازدارندگی ایران همیشه فعال و پویا است .

ادامه خبر »

بازدید اهالی رسانه از پروژه های قابل افتتاح درمانی در سفر رییس جمهور

هرمزبان – بیمارستان کودکان بندرعباس با یک تغییر توسعه و تجهیز جدید با ۱۱۱ تخت بستری و درمان در ۴ طبقه از پروژه های آماده شده برای افتتاح در سفر آینده نزدیک رییس جمهور به هرمزگان است.

ادامه خبر »

ماجرای «هواپیمای بی صاحب» در ساحل بندرعباس چیست؟ +فیلم

هرمزبان – اخیرا ویدیویی در فضای مجازی درباره تصویری ماهواره ای از یک هواپیمای بی صاحب در ساحل بندرعباس منتشر شده که بازتاب زیادی داشته است.

ادامه خبر »

جشن تکلیف و آغاز بندگی دانش آموزان بندرعباسی در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد

هرمزبان – با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش کشور،جشن تکلیف و آغاز بندگی دانش آموزان بندرعباسی در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

ادامه خبر »

گزارش تصویری/ برگزاری جشن تکلیف و آغاز بندگی ۷۰۰۰ نفره دانش آموزان بندرعباسی

هرمزبان – امروز چهارشنبه 27 دی جشن تکلیف و آغاز بندگی ۷۰۰۰ نفره دانش آموزان بندرعباسی با مشارکت دانش آموزان ۶۰ مدرسه ابتدایی بندرعباس در مسجد جامع شهر برگزار شد. تصاویری از این مراسم را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

ادامه خبر »

علی اکبر صفایی: تخصیص اعتبار 12 هزار میلیارد تومانی برای توسعه دریامحور هرمزگان

هرمزبان – علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از تخصیص اعتبار 12 هزار میلیارد تومانی برای توسعه دریامحور هرمزگان خبر داد که شامل 95 طرح مشخص می‌شود.

ادامه خبر »

شیخ یوسف جمالی: عدم اقدام عملی کشورهای اسلامی در قبال مردم غزه باعث تاسف است

هرمزبان – شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: باید به حال این دنیای وحشی که در منظر مردمان آن، ۲۵ هزار نفر در فلسطین کشته شدند تاسف خورد.

ادامه خبر »