خبر فوری

شهرستان بندرعباس

اخبار شهرستان بندرعباس

آمادگی حوزه های اجرایی ارزیابی نتایج آزمون استخدامی آموزگاری در هرمزگان/ فعالیت ۱۰ گروه ارزیاب در ۵ حوزه ارزیابی

هرمزبان – همزمان با اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از آمادگی حوزه های اجرایی ارزیابی این آزمون در استان هرمزگان خبر داد.

ادامه خبر »

معلم فداکار اتیسم با دعای دانش‌آموزانش از سرطان نجات یافت

هرمزبان – نیلوفر اللهدادی، معلمی دلسوز در بندرعباس، با فداکاری و صبر خود در آموزش دانش‌آموزی با شرایط خاص، نه تنها زندگی او را متحول کرد، بلکه معجزه‌ای باورنکردنی در زندگی خود رقم زد. پس از ابتلا به سرطان و ناامیدی پزشکان، دعای قلب‌های پاک دانش‌آموزانش او را از مرگ نجات داد. این داستان، نمونه‌ای از قدرت عشق، فداکاری و …

ادامه خبر »

ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه و داروخانه‌های اختصاصی برای دانش‌آموزان اوتیسم بندرعباس

هرمزبان – مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، همزمان با روز جهانی آگاهی از اوتیسم با حضور در بین دانش‌آموزان طیف اوتیسم مرکز آموزشی مهرجوی بندرعباس، به مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌ها و معلمان این دانش‌آموزان گوش فرا داد و در پی آن، دستورات فوری برای حل این مشکلات صادر کرد.

ادامه خبر »

به روایت تصویر/ مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد کوثر اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان

هرمزبان – تصاویری از مراسم جزءخوانی قرآن کریم در نخستین روز ماه مبارک رمضان در مسجد اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

ادامه خبر »

«طرح ماهر» با عنوان هر مدرسه یک کانون مهارت‌آموزی در بندرعباس افتتاح شد + تصاویر

هرمزبان – با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان «طرح ماهر» با عنوان هر مدرسه یک کانون مهارت‌آموزی در بندرعباس افتتاح شد.

ادامه خبر »

گزارشی از دومین روز حضور وزیر آموزش و پرورش در بندرعباس

هرمزبان – دومین روز حضور وزیر آموزش و پرورش در بندرعباس با افتتاح چندین مدرسه و طرح و آغاز عملیات احداث بزرگترین دهکده ورزشی در بندرعباس همراه بود.

ادامه خبر »

آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی ویژه دانش‌آموزان پسر در ناو شهید رودکی شهر بندرعباس برگزار شد

هرمزبان – هفتمین مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی ویژه دانش آموزان پسر از عصر امروز، با رقابت ۱۸ گروه از استان های کشور و یک گروه از افغانستان در ناو شهید رودکی در بندرعباس آغاز می شود.

ادامه خبر »

حجت الاسلام عطا الله میرزاده: ثمره مقاومت امروز باعث آبروی جهان اسلام شده است

هرمزبان – حجت الاسلام عطا الله میرزاده در آیین اختتامیه مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی گفت: ثمره مقاومت امروز باعث آبروی جهان اسلام شده است.

ادامه خبر »

برپایی نمایشگاه دستاوردها و خلاقیت های دانش آموزان هرمزگانی در دولت سیزدهم + عکس

هرمزبان –  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از برپایی نمایشگاه دستاوردها و خلاقیت های دانش آموزان هرمزگانی در دولت سیزدهم خبر داد.

ادامه خبر »

حجت الاسلام عبادی زاده: قرآن کریم قوی ترین ابراز برای مقابله با دشمن است

حجت الاسلام عبادی زاده: قرآن کریم قوی ترین ابراز برای مقابله با دشمن است

هرمزبان – حجت الاسلام عبادی زاده در اختتامیه مسابقات قرآنی گفت: قرآن کریم قوی ترین ابراز برای مقابله با دشمن است.

ادامه خبر »

فیلم ببینید: همخوانی سرود طوفان الاقصی توسط دانش آموزان بر روی عرشه ناو شهید رودکی در بندرعباس

هرمزبان – فیلم همخوانی سرود «طوفان الاقصی» توسط قرآن آموزان در آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی ویژه قرآن آموزان دارالقرآن های کریم وزارت آموزش و پرورش در ناو شهید رودکی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

ادامه خبر »

گردهمایی دخترانه بر عرشه ناو شهید رودکی در بندرعباس + تصاویر

هرمزبان – ۱۶ گروه برتر کشوری مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دختران دانش آموز کشورمان امروز بر عرشه ناو شهید رودکی نیروی دریایی سپاه، سرود حمایت از غزه سر دادند.

ادامه خبر »

امام جمعه بندرعباس: موشک‌های سپاه حامل اقتدار ملت و جنبه بازدارندگی ایران است

هرمزبان –امام جمعه بندرعباس با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان حمله به لانه های شیطان در اربیل، سوریه و پاکستان گفت : این حمله موشکی حاوی پیام اقتدار ملت ایران به شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس نیز بود که بدانند جنبه بازدارندگی ایران همیشه فعال و پویا است .

ادامه خبر »

بازدید اهالی رسانه از پروژه های قابل افتتاح درمانی در سفر رییس جمهور

هرمزبان – بیمارستان کودکان بندرعباس با یک تغییر توسعه و تجهیز جدید با ۱۱۱ تخت بستری و درمان در ۴ طبقه از پروژه های آماده شده برای افتتاح در سفر آینده نزدیک رییس جمهور به هرمزگان است.

ادامه خبر »

ماجرای «هواپیمای بی صاحب» در ساحل بندرعباس چیست؟ +فیلم

هرمزبان – اخیرا ویدیویی در فضای مجازی درباره تصویری ماهواره ای از یک هواپیمای بی صاحب در ساحل بندرعباس منتشر شده که بازتاب زیادی داشته است.

ادامه خبر »

جشن تکلیف و آغاز بندگی دانش آموزان بندرعباسی در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد

هرمزبان – با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش کشور،جشن تکلیف و آغاز بندگی دانش آموزان بندرعباسی در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

ادامه خبر »