خبر فوری

خطیب جمعه بوموسی: تمام قد پشتیبان نیروی انتظامی در اجرای موفق طرح عفاف و حجاب هستیم

هرمزبان – خطیب جمعه بوموسی گفت: تمام قد پشتیبان نیروی انتظامی در اجرای موفق طرح عفاف و حجاب هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت الاسلام سعید جاودان امام جمعه بوموسی در خطبه های امروز ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ درجمع نمازگزاران جزیره با اشاره به ضرورت اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: همه با هم در کنار برادران عزیز فرماندهی انتظامی برای اجرای موفق طرح عفاف و حجاب خواهیم بود و تمام قد پشتیبان شان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: آینده ی سالم و موفق جامعه در گرو خانواده و محیط پاک و سالم و عفیف است؛  دست در دست هم خواهیم داد و از محیط پاک و مخلص جزیره و شهرستان مان محافظت خواهیم کرد.

خطیب جمعه موقت بوموسی با اشاره به اهمیت انرژی هسته ای اظهار داشت: ۴۴۰ رآکتور هسته‌ای در دنیا وجود دارد که ۱۰۰ رآکتور آن در امریکاست که ۲۰ درصد برق آمریکا را تولید می‌کنند و این نشان از اهمیت این انرژی دارد.

وی تصریح کرد: کسانی که می گویند انرژی هسته ای به چه دردمان می خورد، ادامه دهنده ی راه کسانی اند که از سر نادانی و ساده لوحی و خیانت می گفتند این ماده ی سیاه بدبو به چه کارمان می آید؟!!!

حجت الاسلام جاودان با اشاره به انتقام حتمی از رژیم صهیونیستی گفت: در زمینه انتقام باید یک صدا از کشور شنیده شود و آن هم صدای امام عزیزمان، خامنه ایِ حکیم و مدبر است.

وی اضافه کرد: نباید مرجع فکر و اخبارمان کاناداران و مدیران صفحات مجازی باشد، آنان نه تخصصی در کشورداری دارند نه مسائل استراتژیک و نه مسائل نظامی، آنان فقط بلاگری هستند که از این راه ارتزاق می کنند!

خطیب جمعه موقت بوموسی افزود: ما به امام حکیم و فرماندهان مقتدرمان برای گرفتن انتقام شهدای جبهه ی مقاومت ایمان و اعتماد و اعتقاد کامل داریم.

انتهای پیام/

ویروس بی حجابی، بنیان خانواده و آرامش روانی جامعه را هدف قرار داده است

حجت الاسلام جاودان: ایران موزانه ی وحشت را به اسرائیل تحمیل کرده است

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی برگزار شد: تأکید بر آمادگی برای امتحانات نهایی

انتقاد حجت الاسلام عبادی زاده از وضعیت اطلاع‌رسانی دستگاههای دولتی در حضور رییس جمهور

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید