خبر فوری

جذب ۴۵۶۵ حامی جدید برای ایتام و محسنین در هرمزگان

هرمزبان –  در ماه مبارک رمضان امسال ۴۵۶۵ حامی جدید برای ایتام و محسنین زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان جذب شد.

ایسنا نوشت: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: این شمارحامی، حمایت مادی و معنوی ۱۲ هزار و ۱۰۵ نفر از ایتام نیازمند و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد هرمزگان را برعهده دارند.

حمید باسره افزود: در ماه مبارک رمضان با همکاری و همیاری حامیان ۲۴۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کمک شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: از این مبلغ ۲۴۱ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال کمک نقدی بوده که مستقیم به حساب ایتام و محسنین واریز شد.

باسره با بیان اینکه اکنون ۱۸ هزار و ۱۲۴ فرزند ایتام و محسنین درهرمزگان زیر پوشش کمیته امداد استان قرار دارند، افزود: از این شمار ۷۹۰۱ فرزند یتیم و ۱۰ هزار و ۲۲۳ فرزند محسنین هستند که ۳۲ هزار و ۲۸۴ نفر حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: مردم می‌توانند در طول سال با حضور در واحدهای طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد مستقر در سراسر استان و یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶، فرزندان معنوی خود را انتخاب کرده و برای رفع نیازها و مشکلات خانواده‌های ایتام و محسنین نیازمند در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام

 

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید