خبر فوری

رئیس جمهور، سفر خود به ترکیه را لغو کرد

هرمزبان –معاون سیاسی دفتر رئیس‌ جمهور، گفت: در پی جنایت تروریستی در کرمان که موجب شهادت بسیاری از هموطنان شد، آقای رئیسی برای اینکه شخصا به پیگیری این موضوع بپردازد، سفر خود به ترکیه را لغو کرد و این سفر در زمان مناسب دیگری انجام خواهد شد.

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد جمشیدی، ضمن قدردانی از دعوت رئیس‌ جمهور ترکیه از آقای رئیسی برای سفر به این کشور، گفت: در پی جنایت تروریستی در کرمان که موجب شهادت بسیاری از هموطنان شد، آقای رئیسی برای اینکه شخصا به پیگیری این موضوع بپردازد، سفر خود به ترکیه را لغو کرد و این سفر در زمان مناسب دیگری انجام می‌شود.

پیش از این، دفتر رئیس‌ جمهور اعلام کرده بود که آقای رئیسی، روز پنجشنبه در صدر هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی، عازم آنکارا پایتخت ترکیه خواهد شد.

گفتنی است، عصر امروز چهارشنبه، دو انفجار در محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان، موجب شهادت بیش از ۱۰۰ زائر مزار حاج قاسم سلیمانی شد.

دولت، روز پنجشنبه را در سراسر کشور، عزای عمومی اعلام کرده است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید