خبر فوری

۱۲۷ خودروی فعال در حوزه قاچاق سوخت شناسایی شدند

هرمزبان – با توجه به مقابله و مبارزه با قاچاق سوخت در شهرستان رودان ۱۲۷ خودروی فعال در حوزه قاچاق سوخت شناسایی شدند و از امروز(بیست و هفتم فروردین‌ماه) فرآیند توقیف این خودروها در شهرستان آغاز شده است.

ایسنا نوشت: محسن بهرامی نیکخو امروز ۲۷ فروردین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در روزهای اخیر بازدیدی از جایگاه‌های توزیع سوخت شهرستان داشته‌ایم که در نتیجه آن ضمن شناسایی عوامل ایجاد صف‌های طولانی سوخت، برای آن‌ها چاره اندیشی شد.

دادستان عمومی و انقلاب رودان ادامه داد: علاوه بر توقیف خودروهای متخلف در سامانه راهور، کارت سوخت این خودروها نیز در سامانه کارت سوخت نیز غیرفعال می‌شوند.

بهرامی نیکخو با اشاره به توقیف بیش از یک هزار خودرو و کارت سوخت متخلف دخیل در قاچاق سوخت و نارضایتی مردم در سال گذشته عنوان کرد: با هرگونه تخلف، کوتاهی، قصور یا ترک فعل در حوزه تأمین سوخت برخورد قانونی خواهد شد و دادستانی در مسیر صیانت از حقوق عامه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

وی گفت: عواقب و مجازات در اختیار قرار دادن کارت سوخت و فروش آن به دیگران به عهده مالک و راننده بوده و طبق قانون ارگانی حق هیچ گونه دخالت در این امور را ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب رودان با هشدار به رانندگان متخلف بیان کرد: استفاده از کارت سوخت صرفاً برای وسیله نقلیه مربوطه مجاز است و سوخت‌گیری با کارت‌های دیگر تخلف بوده و موجب مسدود شدن کارت سوخت شده و برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

بهرامی نیکخو خاطر نشان کرد: نظارت بر عرضه سوخت در جایگاه‌های شهرستان به صورت محسوس و غیرمحسوس ادامه دارد و تخلفات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید