خبر فوری

۲۶ طرح در شهرستان قشم به بهره‌برداری رسید

هرمزبان – فرماندار شهرستان قشم گفت: همزمان با هفته دولت ۲۶ طرح در بخش شهری و روستایی به ارزش ۸۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، محمد محمدحسینی صبح امروز (هفتم شهریورماه) با اعلام این خبر اظهار کرد: ۵۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از این طرح‌ها در حوزه احداث، تکمیل و تقویت شبکه برق است.

وی افزود: اجرای سه هزار و ۴۱۲ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و پنج هزار و ۲ متر شبکه فشار ضعیف زمینی همراه با چهار هزار و ۴۷۳ متر شبکه فشار متوسط هوایی و سه هزار و ۶۳۲ متر شبکه فشار متوسط زمینی از مهمترین طرح های حوزه برق است.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: نصب ۵۳ دستگاه پست هوایی، ۹ دستگاه پست زمینی، ۳۰۰ چراغ روشنایی معابر در سطح شهرستان قشم و تعویض ۷۷ پایه فرسوده برق در جزیره هنگام بخش دیگری از خدمات دولت مردمی در حوزه برق است که با افتتاحیه امروز ۲۵۰ نفر از مزایای این طرح ها بهره مند می‌شوند.

محمدحسینی ادامه داد: اجرای پنج هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر روستای ریگو با ۲ هزار متر جدول‌گذاری جمعا به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بهره‌برداری در اختیار ۱۷۰ خانوار ساکن در این روستا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سرانه معابر آسفالته روستای نخل گل نیز امروز با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و اجرای ۹ هزار مترمربع زیرسازی و ۲ هزار و ۶۷۳ متر جدول‌گذاری به میزان ۸ هزار و ۷۵۰ مترمربع افزایش یافت.

فرماندار شهرستان قشم بیان کرد: طرح بهسازی و آسفالت ۲۴ هزار مترمربع از معابر سوزا در بلوار خلیج فارس این شهر با اعتباری حدود هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بهره‌برداری شد.

محمدحسینی اظهار کرد: معابر آسفالته شهر رمکان نیز ۳۳ هزار مترمربع آسفالت شد که میزان اعتبار هزینه شده در آن ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است. وی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت ۶۹ طرح به ارزش هزار و ۴۳ میلیارد تومان در شهرستان قشم بهره‌برداری و کلنگ زنی می شود که طرح‌های امسال نسبت به سال قبل در حوزه اعتباری ۳۱۵ درصد و در شاخص عددی ۴۷ درصد رشد دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید