خبر فوری

مصطفی طزری: مدیریت یکپارچه پدافند غیرعامل در قشم اعمال شود

هرمزبان – معاون زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل گفت: در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وجود مدیریت و فرماندهی واحد و یکپارچه دارای اهمیت بالایی است که امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی های صورت گرفته توسط مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم شاهد حل مشکلات قدیمی در زمینه باشیم.

 

مصطفی طزری، امروز (بیست و سوم آذرماه)، در شورای پدافند غیرعامل منطقه آزاد قشم، اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب همواره بر اجرای راهبردی و اصولی سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه پدافند غیرعامل در سطوح مختلف است و سازمان پدافند غیرعامل آماده توسعه همکاری‌ها با سازمان منطقه آزاد قشم در این زمینه است.

وی ادامه داد: با وجود تلاش‌های انجام شده و پیشرفت های حاصل شده هنوز کارهای نیمه تمام زیادی در حوزه پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و افزایش سطح ایمنی در قشم وجود دارد که امیدوار هستیم با تهیه و تدوین یک برنامه جامع و نقشه راه شاهد ارتقاء سطح آمادگی و بازدارندگی در برابر تهدیدها و پیشگیری از بحران در این جزیره قشم باشیم.

ماموریت اصلی پدافند غیرعامل جلوگیری از مختل شدن زندگی مردم است

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه هزینه در حوزه پدافند غیرعامل در حقیقت سرمایه‌گذاری و جلوگیری از افزایش هزینه‌ها در زمان بحران است، افزود: هدف و ماموریت اصلی در پدافند غیرعامل تلاش برای مختل نشدن ارائه خدمات اساسی و کارکردهای ضروری به مردم است.

طزری تاکید کرد: در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وجود مدیریت و فرماندهی واحد و یکپارچه دارای اهمیت بالایی است که امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی های صورت گرفته توسط مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم شاهد حل مشکلات قدیمی در زمینه باشیم.

وی گفت: اقدامات خوبی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علوم نوین در کشور و جزیره قشم اتفاق افتاده است که باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی به تشریح آن‌ها برای مردم و امیدآفرین در این حوزه پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید