خبر فوری

ضبط نماهنگ «بابا رضا» کانون شهید اکبری زاده برای پخش از شبکه ۲ سیما

هرمزبان – مجید حسینی، از ضبط نماهنگ «بابا رضا» توسط گروه سرود خواهران کانون فرهنگی هنری شهید حسین اکبری زاده محله پل خواجو بندرعباس برای پخش از شبکه ۲ سیما خبر داد.

 

مجید حسینی، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فعالیت‌های متعدد فرهنگی کانون شهید حسین اکبری‌زاده، اظهار کرد: نماهنگی تحت عنوان «بابارضا» توسط گروه سرود خواهران «یاور زهرا» کانون فرهنگی هنری شهید حسین‌ اکبری‌زاده محله پل خواجو شهر بندرعباس تهیه و تکمیل شد.

وی، موضوع این نماهنگ را فرهنگ رضوی دانست و عنوان کرد: این نماهنگ در معبد هندوها که یکی از آثار فاخر شهر بندرعباس محسوب می‌شود؛ ضبط شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حسین اکبری زاده محله پل خواجو بندرعباس با ذکر این نکته که یک تیم از شبکه تلویزیونی دو سیما برای ضبط نماهنگ حضور یافته بود، بیان کرد: این نماهنگ طی روزهای آینده در برنامه تلویزیونی «ایران سرود» از شبکه ۲ سیما منتشر خواهد شد.

حسینی، با ذکر این نکته که حسین ساربانی مربیگری این تیم سرود را بر عهده دارد، تشریح کرد: شعر این نماهنگ توسط سید صادق رمضانیا سروده شده و آهنگساز آن نیز احسان جوادی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید