خبر فوری

تجدید میثاق مردم هرمزگان با آرمان‌های شهدا در حسینیه «معراج»

هرمزبان –مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان، با اشاره به استقبال پرشور مردم هرمزگان از پیکر مظهر شهدای گمنام، گفت: روزهای چهارنشبه و پنج‌شنبه با حضور پرشور مردم انقلابی هرمزگان در حسینیه «معراج»، مراسم نوحه‌خوانی برگزار و با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

 

سرهنگ رضا رکن‌الدینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ورود پیکر مطهر شهدای گمنام به استان هرمزگان، اظهار کرد: پیکر مطهر پنج شهید گمنام با استقبال بی‌نظیر مردم و مسئولین هرمزگان وارد استان شدند و برنامه‌های معنوی و فرهنگی متعددی در سطح استان با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا برگزار خواهد شد.

وی با ذکر این نکته که تقویت روحیه ایثار و شهات از اهمت ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: با وجود ایثار و از خودگذشتگی در کشور می‌توان شاهد یک جامعه فاخر و متعالی بود که چنین جامعه‌ای زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان، با اشاره به حضور پیکر مطهر شهدای گمنام در حسینیه «معراج» بندرعباس، تصریح کرد: روزهای چهارنشبه و پنج‌شنبه با حضور پرشور مردم انقلابی هرمزگان، مراسم نوحه‌خوانی برگزار و با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

سرهنگ رکن‌الدینی، با اشاره به تشییع پیکر این شهیدان در روز ۲۶ آذرماه در بندرعباس، تشریح کرد: همزمان با شهادت فاطمه زهرا (س) در شهر بندرعباس ائین تشییع پیکر مطهر این شهدا از روبروی پارک دباغیان آغاز می‌شود و تا مسجد جامع بندرعباس ادامه خواهد داشت.

وی با ذکر این نکته که پس از تشییع پیکر شهدا در مرکز استان هرمزگان، به محل‌های خاک‌سپاری مشاعیت خواهند شد، گفت:‌ این شهیدان در روستای شمیل شهرستان حاجی‌آباد، فاریاب رودان، تیپ مردم پایه سپاه امام سجاد(ع) استان، شهرداری بندرعباس و در شهرک شهید سلیمانی شهرستان سیریک به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید