خبر فوری

انتقاد شدید امام جمعه موقت بوموسی از وضعیت تردد هوایی

هرمزبان – امام جمعه موقت بوموسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با انتقاد شدید از وضعیت تردد هوایی در این جزیره، آن را مشکل دیرینه مردم و مانعی برای توسعه جزیره دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت‌الاسلام جاودان با اشاره به لغو پرواز روز گذشته، گفت: اینکه مردم از صبح ساعت 8 در فرودگاه بنشینند تا ساعت یک و دو بعدازظهر و بعد به آنها بگویند نقص فنی بوده، قابل قبول نیست.

امام جمعه موقت بوموسی با گلایه از عدم توجه مسئولان استانی و مرکز به مشکلات مردم جزیره، گفت: انتظار داریم پروازهای متناسب با نیاز مردم برای جزیره بگذارند.

وی نارضایتی مردم را بالاترین خطر دانست و از استاندار و وزیر راه و شهرسازی خواست تا به وضعیت تردد هوایی در جزیره بوموسی رسیدگی کنند.

حجت الاسلام جاودان تصریح کرد: “به پروازهای قدیمی زوار در رفته اکتفا نشود و پروازهای کشوری بدردبخور با ظرفیت بالا برقرار شود که اگر دریا خراب شد بتواند مایحتاج مردم را بیاورد.”

لازم به ذکر است، جزیره بوموسی در خلیج فارس واقع شده است و به دلیل دوری از مرکز استان هرمزگان، مشکلات زیادی در زمینه تردد دارد. لغو پروازها به دلیل نقص فنی و شرایط نامساعد جوی از جمله مشکلات رایج در این جزیره است.

مردم جزیره بوموسی بارها از مسئولان خواسته‌اند تا به وضعیت تردد هوایی در این جزیره رسیدگی کنند.

امیدواریم مسئولان با شنیدن این گلایه‌ها، چاره‌ای برای حل مشکلات تردد هوایی در جزیره بوموسی بیندیشند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید