خبر فوری

بایگانی ماهانه: ژانویه 2019

اولویت ۸ پروژه راهبردی در راستای توسعه استان سمنان

هرمزبان:حمیدرضا عزیزالدین گفت: تعداد ۸ پروژه راهبردی در راستای توسعه استان سمنان شامل توسعه یک هزار هکتار گلخانه، زیرساخت‌های معدنی، توسعه انرژی‌های نو در دستور کار واقع شد.

ادامه خبر »

بازدید دانشجویان پزشکی از مجتمع آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس

هرمزبان:دانشجویان سال 4 رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با هدف آغاز آموزش پزشکی در مرحله بالینی در جلسه توجیهی و بازدید از مراکز و بخش های مختلف درمانی مجتمع آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس شرکت کردند.

ادامه خبر »

۹۰ درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی‌کابردی شاغل هستند

هرمزبان:معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: بیش از ۹۰ درصد فارغ التحصیلان ما مشغول به کار هستند که نشان دهنده کیفیت فعلی این دانشگاه است.

ادامه خبر »

امید به آن روزی که مسلسل‌ها جایگزین قلم شوند

هرمزبان:گروه اجتماعی - امام خمینی(ره) فرموده‌اند: «بشر تا در سايه مسلسل و توپ و تانك مي‌خواهد ادامه حيات بدهد، نمي‌تواند انسان باشد، نمي‌تواند به مقاصد انساني برسد. آن وقتي مردم به مقاصد اسلامي و انساني مي‌رسند و به كمال دانش و علم مي‌رسند كه قلم‌ها بر مسلسل‌ها غلبه كند».

ادامه خبر »

عمل به اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد موجب توسعه و اشتغال می‏‌شود

هرمزبان:مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمل به اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه وبویراحمد رونق تولید و ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری را به همراه دارد.

ادامه خبر »

تولید فساد نتیجه بسیاری از انحرافات معیار است

هرمزبان:رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه منشأ بسیاری از انحراف معیارها، تولید فساد است، گفت: باید همگی از گزارش دستگاه‌های نظارتی به ویژه دیوان محاسبات استقبال کنیم تا روند اداره کشور به سمت بهبود وضعیت پیش رود.

ادامه خبر »

طبق ارزیابی‌ها، بالای ۹۸ درصد مدیران پاک دست‌اند

هرمزبان:رئیس دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی تشکیلاتی مانند دیوان محاسبات وجود نداشت، گفت: اینگونه نظارت با استقلال عمل همچون دیوان محاسبات تنها در چند کشور وجود دارد.

ادامه خبر »

سیاهی‌لشکر سایبری چگونه از نشست ضدایرانی لهستان حمایت می‌کند؟ +عکس

هرمزبان:موج‌های توئیتری ضدایرانی که اخیراً هشتگ‌هایی را در حمایت از نشست لهستان و تحریم صداوسیما ترویج داده‌اند، در حقیقت چیزی بیشتر از یک کانال و چندهزار ربات مجازی نیست!

ادامه خبر »

۱۱۰۰ روستا زیر پوشش تلفن همراه قرار گرفت

هرمزبان:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرایی شدن طرح بزرگ دولت برای توسعه پوشش تلفن همراه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان همزمان با دهه فجر خبر داد.

ادامه خبر »

ظرفیت پارک علم و فناوری برای توسعه اشتغال در ایلام به کار گرفته شود

هرمزبان:رئیس مرکز پارک علم و فناوری استان ایلام گفت: توسعه اشتغال و اقتصاد ایلام با استفاده از ظرفیت پارک علم و فناوری مبنای کار قرار گرفته است.

ادامه خبر »