خبر فوری

استقبال اداره کل ورزش جوانان هرمزگان با 30 پروژه عمرانی از دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ محمود رضا امیاری افزود : امیدوارم بتوانیم با همکاری تمامی روسای هیئت های ورزشی و همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان تمامی پروژه های  در نظر گرفته شده را عملیاتی کنیم.

وی در تشریح این پروژه ها عنوان کرد: از این 30 پروژه 24 زمین چمن مصنوعی فوتبال و 6 سالن ورزشی با اعتبار بیش از 11 میلیارد تومان در سطح استان است.

امیاری با ارشاره به اینکه همواره ثابت کرده اند که در گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی، حامی و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و  شعار امسال وزارت با توجه به چهل سالگی انقلاب در 40 سال افتخار و 40 سال ورزش است ،ادامه داد: افتتاح این پروژه ها ا ز شهرستان میناب با حضور ژاله فرامرزیان  معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان آغاز میشود.

این مسئول با بیان اینکه در تمام شهرستان های استان پروژه داریم گفت: بیشترین  پروژه ها در بندرعباس و میناب بوده و مشارکت مردم و خیرین در پروژه های ورزشی استان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین ورزشیار نیز 15 بهمن ماه برگزار می شود، ابراز داشت: میزبانی از مسابقات والیبال ساحلی، کبدی، تکواندو، هندبال بانوان ساحلی و مسابقات چندجانبه قایقرانی در سطح کشور و مسابقات ورزشی استانی تدارک شده است.

وی ادامه داد: چشم انداز ما اضافه شدن ملی پوشان هرمزگانی در رشته های مختلف است و به همین دلیل برنامه ریزی مستمر و مطلوبی صورت گرفته است که نتایج آن در سال های آتی دیده خواهد شد.

مدیر کل ورزش جوانان با بیان اینکه با توجه به خلاقیت های استان میتواینم به قطب ورزش های آبی ساحلی تبدیل شویم،اضافه کرد: سایت آبی ساحلی با حمایت استاندار و تاکید وزارت ورزش با اعتبار 10 میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب اسلامی هیچ سازمان مردم نهادی در استان هرمزگان وجود نداشت، تصریح کرد: امروز با رشد 210 درصدی در این زمینه رو به رو هستیم.

وی  گفت : اماکن ورزشی استان قبل از انقلاب اسلامی 14 مکان بوده که 11 روباز و 3 سرپوشیده بوده و در حال در مجموع  325 مکان ورزشی در استان که از این اماکن 172 مکان روباز و  153 سرپوشیده داریم .

امیاری با اشاره به اینکه به دنبال اعتبار برای بهبود وضعیت مجموعه ورزشگاه خلیج فارس هستیم، تصریح کرد: به طور حتم برنامه مناسبی برای سال آینده داریم و خبرهای خوبی در سال آینده نیز به گوش خواهد رسید.

خبرنگار: جمیله دبیری نیا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید