خبر فوری

زنگ مجلس در جنوبی ترین نقطه ایران به صدا درآمد + تصاویر

هرمزبان – زنگ مجلس به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه خلیج فارس  شهرستان ابوموسی به صدا در آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، امروز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲، زنگ انتخابات با حضور مرتضی احتشام فرماندار شهرستان ابوموسی، یعقوب پیدایش مدیر آموزش و پرورش و جمعی از دانش آموزان در دبیرستان متوسطه اول دخترانه خلیج فارس این شهرستان به صدا درآمد.

در این مراسم، فرماندار ابوموسی در سخنانی به اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه مهم اشاره کرد و گفت: “انتخابات، مظهر جمهوریت و مردم سالاری دینی است و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی، اقتدار و انسجام ملی را به نمایش می گذارد.”

وی با بیان اینکه “انتخابات یک حق و تکلیف است”، از دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی خواست تا با شور و اشتیاق در این امر مهم مشارکت کنند و در انتخاب فرد اصلح و کارآمد برای اداره کشور سهیم باشند.

احتشام همچنین به نقش مهم آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ و گفتمان انتخاباتی اشاره کرد و گفت: “مدارس و معلمان می توانند با آموزش صحیح و تبیین اهمیت انتخابات، دانش آموزان را برای حضور فعال در این عرصه آماده کنند.”

در ادامه این مراسم، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی بر ضرورت ترویج فرهنگ مشارکت در انتخابات در بین دانش آموزان تأکید کرد.

وی گفت: “دانش آموزان به عنوان نسل آینده کشور، باید با آگاهی و بصیرت در انتخابات شرکت کنند و آینده کشور خود را رقم بزنند.”

تصاویری از این مراسم را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید