خبر فوری

شبکه های اجتماعی

اختلال پیام رسان ایتا به دلیل بروز اشکال فنی در مرکز داده

پیام رسان ایتا

هرمزبان – چند ساعتی است که پیام رسان ایتا دچار اختلال شده و از دسترس کاربران خارج شده است، ساعت 20:30 اطلاعیه ای در این خصوص در سایت این پیام رسان منتشر شد.

ادامه خبر »

واکنش کاربران ویراستی به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین

هرمزبان – سرویس فضای مجازی و شبکه های اجتماعی – واکنش کاربران ویراستی به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین را می توانید در ادامه مطالعه کنید.

ادامه خبر »

سرهنگ احسان بهمنی: دستگیری کسی که در اینستاگرام برای پدرش ایجاد مزاحمت می کرد

پلیس فتا

هرمزبان –رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی فردی که درشبکه اجتماعی اینستاگرام برای پدرش ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.

ادامه خبر »

هدف آمریکایی‌ها از فضاسازی‌های اخیر درباره توافق

توییتر

هرمزبان -مجتبی توانگر، نماینده مردم تهران در مجلس با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود، هدف آمریکایی‌ها از فضاسازی‌های اخیر درباره توافق را وارد کردن شوک به بازار دانست.

ادامه خبر »

عکس/ ریشه جنگ افروزی های تازه رژیم صهیونیستی از نظر کاربر فضای مجازی

رژیم صهیونیستی

هرمزبان – یکی از کاربران فضای مجازی نوشت: رژیم منحوس با آغاز جنگ جدید و برجسته کردن تهدیددشمن خارجی سعی دارد بحران های سیاسی و اجتماعی داخلی خود را مهار کند، ولی باز هم دچار خطای محاسباتی شده است،چراکه پاسخ همه جانبه و محکم محور مقاومت و عدم توانایی در مهار این پاسخ،قطعا اعتبار سیاسی و مشروعیت دولت این رژیم …

ادامه خبر »

علی اکبر رائفی پور : مدت‌هاست دیگر به #هرزنامه_شرق توجه نمی‌کنم

هرمزبان – علی اکبر رائفی پور و سیدنظام الدین موسوی به دروغ پراکنی حساب توییتر روزنامه شرق در مورد ترور ولادین تاتارسکی واکنش نشان دادند.

ادامه خبر »

پویش #من_ریال_را_دوست_دارم در شبکه اجتماعی متن محور ایرانی ویراستی

پویش #من_ریال_را_دوست_دارم در شبکه اجتماعی متن محور ایرانی ویراستی

هرمزبان – کاربران شبکه اجتماعی متن محور ایرانی ویراستی ، در پویشی با هشتگ #من_ریال_را_دوست_دارم حمایت خود را از واحد پولی کشورمان اعلام کردند.

ادامه خبر »

سرهنگ بهمنی : کلاهبردار اینستاگرامی شناسایی و دستگیر شد / کلاهبرداری با آگهی فروش عمده مواد غذایی

کلاهبرداری در اینستاگرام

هرمزبان – سرهنگ بهمنی  رئیس پلیس فتا هرمزگان از شناسایی و دستگیری  کلاهبردار اینستاگرامی  که با آگهی فروش عمده مواد غذایی کلاهبرداری می کرد خبر داد.

ادامه خبر »

آخرین حربه غرب علیه روسیه / تلاش غرب برای فشار بیشتر به روسیه

هرمزبان – چند ماهی است که کشورهای غربی در تلاش هستند تا هر چه بیشتر روسیه را تحت فشار قرار داده و این کشور را به سرنوشت عراق دچار کنند.

ادامه خبر »

کانال اخبار سوریه : ایران به شمال عراق حمله زمینی می‌کند

هرمزبان – کانال تلگرامی اخبار سوریه نوشت: ایران تصمیم گرفته در صورتی که دولت مرکزی عراق از کنترل سه استان شمالی این کشور که پاتوق موساد و دیگر سازمان‌های جاسوسی برای خرابکاری علیه تبدیل شده، عاجز است به صورت زمینی کل شمال این کشور را پاکسازی کند.

ادامه خبر »

اصغر باقرزاده : برنامه های حوزه پرورشی و فرهنگی به دلیل استفاده از شاد ارتقا پیدا کرده است

هرمزبان – اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت : بسیاری از برنامه های حوزه پرورشی و فرهنگی به دلیل استفاده از شاد ارتقا پیدا کرده است .

ادامه خبر »

نسخه جدید ویندوز پیام رسان ایتا منتشر شد

پیام رسان ایتا

هرمزبان – نسخه جدید ویندوز پیام رسان ایتا منتشر شد. از جمله ویژگی های این نسخه می توان به قابلیت استفاده همزمان از سه حساب اشاره کرد.

ادامه خبر »