خبر فوری
پیام رسان ایتا

اختلال پیام رسان ایتا به دلیل بروز اشکال فنی در مرکز داده

هرمزبان – چند ساعتی است که پیام رسان ایتا دچار اختلال شده و از دسترس کاربران خارج شده است، ساعت 20:30 اطلاعیه ای در این خصوص در سایت این پیام رسان منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در اطلاعیه پیام رسان ایتا آمده است:

به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند به دلیل بروز اشکال فنی در مرکز داده، هم‌اکنون ارتباط کاربران با اختلال مواجه است. کارشناسان فنی در حال تلاش برای رفع مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن هستند
از صبوری و همراهی کاربران عزیز صمیمانه سپاس گزاری می نمائیم.

لازم به ذکر است این پیام رسان پیش از این نیز دچار اختلال شده است که بر اساس اطلاعیه های موجود در سایت، دو بار در سال 1399 ، دو بار در سال 1400 ، سه بار در سال 1401 و یک بار دیگر نیز در سال 1402 دچار اختلال شده بود.

دلایل ذکر شده برای هر کدام از اختلالات گذشته به همراه تاریخ و ساعت انتشار اطلاعیه در ادامه آمده است:

19:00 1402/2/11 :به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند مشکل قطع ارتباط به دلیل اختلال در تامین برق یکی از مراکز داده بوجود آمده و هم اکنون تیم فنی در حال راه اندازی مجدد سرویس‌ها می باشند
ضمن عذرخواهی از کاربران گرامی به اطلاع می‌رساند تا ساعاتی دیگر همه سرویس‌ها راه‌اندازی و به تدریج اتصال کاربران برقرار خواهد شد.
13:48 1401/9/17 :ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند به دلیل پاره‌ای اختلالات در شبکه، ارتباط کاربران از ساعاتی پیش با اختلال مواجه شده و کارشناسان فنی ایتا همچنان در حال تلاش برای حل این مشکل هستند. بدین‌وسیله از کاربران عزیز صمیمانه عذرخواهی نموده و از همراهی و صبوری ایشان سپاس‌گزاری می‌نمائیم
19:00 1401/7/8 : به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند محدودیت ثبت نام کاربران جدید که در چند روز گذشته اعمال شده بود، هم‌اکنون برطرف شده و کاربران جدید می‌توانند برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در ایتا اقدام فرمایند.
18:40 1401/5/10 : 🔹به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند از ظهر امروز، قطعی ارتباط و اختلالات گسترده در شبکه اینترنت کشور موجب اخلال در مراکز داده گردیده و ارتباط کاربران پیام‌رسان ایتا را نیز با مشکلاتی مواجه نموده است.
🔹 کارشناسان فنی ایتا همچنان و بدون وقفه در حال تلاش و پیگیری از مراجع ذیربط برای حل این مشکلات هستند.
🔸 بدین‌وسیله بابت این اختلال که خارج از اراده ایتا به وجود آمده است از همه کاربران عزیز صمیمانه پوزش می‌طلبیم.
20:50 1400/7/17 : 🔹 متأسفانه ظهر امروز قطعی برق غیرمنتظره در یکی از دیتاسنترهای ایتا در تهران، موجب آسیب سخت افزاری به برخی سرورها و قطع ارتباط کاربران گردید

🔸 بابت این اختلال که خارج از اراده ایتا به وجود آمد، از همه کاربران صمیمانه پوزش می‌طلبیم
13:35 1400/7/17 : ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول به اطلاع می‌رساند قطع ارتباط کاربران به دلیل اختلال فنی در دیتاسنتر میزبان ایتا رخ داده است و کارشناسان فنی در حال تلاش برای رفع آن تا چند ساعت آینده هستند.

بدین وسیله از عموم کاربران گرامی بابت این اختلال پوزش طلبیده و از همراهی و صبوری ایشان سپاس‌گزاری می‌نماییم.

16:35 1399/1/12 : ضمن عذرخواهی مجدد از کاربران گرامی بابت مشکلات پیش آمده به اطلاع می‌رساند ارتباط کاربران از ساعت 1 بامداد امروز برقرار شده است.

البته به علت آسیب دیدن بخش کوچکی از اطلاعات که نیازمند بازیابی است، ممکن است برخی عملکردهای برنامه و مشاهده برخی گروه‌ها و کانال‌ها همچنان با اختلال مواجه باشد.
ضمن پوزش مجدد، از همراهی و صبوری کاربران گرامی سپاس‌گزاری می‌نمائیم.

17:00 1399/1/11 : ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد مسعود امام سجاد علیه‌السلام به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند به دلیل اختلال فنی در بخشی از سرورهای ایتا ارتباط کاربران از بامداد امروز دچار وقفه گردیده است. همکاران ما در واحد فنی همچنان در حال تلاش برای حل این مشکل هستند.
بدین وسیله از عموم کاربران گرامی بابت این اختلال پوزش می‌طلبیم.
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید