خبر فوری
توییتر

توییتر با اجرای قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا موافقت کرد

هرمزبان -«توییتر» موافقت خود را با رعایت قوانین سختگیرانه جدید اتحادیه اروپا در مورد اخبار جعلی، تبلیغات و جرایم آنلاین اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از مشرق ، «توییتر» پس از ورود تیمی از مقامات کمیسیون اروپا به مقر آن برای آزمایش ظرفیت این شرکت برای فعالیت قانونی در اروپا، موافقت خود را با قوانین سختگیرانه جدید اتحادیه اروپا درباره اخبار جعلی، تبلیغات و جرایم آنلاین اعلام کرد.

این اقدام تنها چند هفته پس از آن صورت گرفت که «ایلان ماسک»، مالک توییتر، قوانین این اتحادیه درباره اطلاعات نادرست را رد کرده بود.

مقامات اتحادیه اروپا روز پنجشنبه اجازه ورود به دفتر مرکزی این شرکت را پیدا کردند تا با کارکنان توییتر تمرینی ساختگی انجام دهند تا کنترل این شرکت را بر تبلیغات، اخبار جعلی و فعالیت‌های جنایی از جمله بهره کشی جنسی از کودکان آزمایش کنند.

«تیری برتون»، کمیسر مسئول اجرای قانون جدید خدمات دیجیتال اروپا هشدار خود را به همه شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی تکرار کرد؛ بر اساس این هشدار، اتحادیه اروپا برای حمایت از قوانین جدید گسترده‌ای که در ماه آگوست لازم‌الاجرا می‌شوند، به سرعت و تند عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *