خبر فوری
کلاهبرداری در اینستاگرام

سرهنگ بهمنی : کلاهبردار اینستاگرامی شناسایی و دستگیر شد / کلاهبرداری با آگهی فروش عمده مواد غذایی

هرمزبان – سرهنگ بهمنی  رئیس پلیس فتا هرمزگان از شناسایی و دستگیری  کلاهبردار اینستاگرامی  که با آگهی فروش عمده مواد غذایی کلاهبرداری می کرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا ، رئیس پلیس فتا هرمزگان صبح امروز (۱۱ اسفندماه) در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت احدی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مبنی بر اینکه از پیجی در اینستاگرام اقدام به ثبت سفارش محصول مدنظرخود وسپس واریز وجه برای فروشنده کرده و پس از گذشت یک ماه هیچ محصولی دریافت نکرده پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ بهمنی افزود : پس از اخذا اظهارات شاکیه با بررسی های تخصصی و اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد متهم از طریق آگهی فروش عمده مواد غذایی در اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرده و با قرار دادن عکس های جعلی و پس از جلب اعتماد پیش پرداخت زیاد در یافت کرده و دیگر پاسخگو نبوده است.

وی اظهار کرد: با اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی متهم کلاهبرداری در یکی از استان های غربی کشور شناسایی و با هماهنگی های صورت گرفته دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید