خبر فوری
عبدالحمید حمزه‌پور : بهره برداری از طرح مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی شهر فین با 145 میلیارد ریال اعتبار

عبدالحمید حمزه‌پور : بهره برداری از طرح مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی شهر فین با 145 میلیارد ریال اعتبار

هرمزبان – عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از بهره برداری از طرح مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی شهر فین با 145 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه آبفا با پشتوانه دولت و نماینده عالی آن در استان هرمزگان گام‌های مؤثری در راستای بهبود وضعیت آب استان برداشته است، اظهار کرد: احداث مخزن شهر فین نیز یکی از گام‌های بزرگ دولت است که تکمیل آن به ذخیره آب موردنیاز شهر فین کمک شایانی خواهد کرد.

عبدالحمید حمزه‌پور بیان کرد: با توجه به توسعه شهر فین و همچنین گردشگری بودن این منطقه، مخزن قدیمی شهر پاسخگوی نیاز جمعیت فعلی نبود، از این رو احداث مخزن با ظرفیت بالاتر در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با پشتیبانی دولت این پروژه به سرانجام رسید و جمعیتی بالغ‌بر ۴ هزار و ۳۵۴ نفر از این پروژه بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۱۴۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در کنار این پروژه یک باب ایستگاه پمپاژ، ۶۰۰ متر خط انتقال و ۱۰۰ متر جاده دسترسی نیز احداث شده است.

حمزه‌پور همچنین با بیان اینکه آب شهر فین در حال حاضر از طریق نمک‌زدایی و شیرین سازی آب چاه‌های حفر شده در همین منطقه تأمین می‌شود، افزود: پیش‌بینی‌های لازم در آینده برای تأمین آب این شهر از خط انتقال آب‌شیرین‌کن خلیج‌فارس شده است که امیدواریم با تأمین اعتبار این مهم نیز محقق شود.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید