خبر فوری

کاروان قرآنی انقلاب وارد بندعباس شد

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کاروان قرآنی انقلاب صبح امروز 11 بهمن‌ماه وارد استان هرمزگان شد.

در ابتدای حضور این کاروان در بندرعباس اعضای این کاروان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم ادای احترام کردند.

حضور در قشم و برگزاری کرسی تلاوت اذانگاهی ظهر و مغرب و همچنین برگزاری محفل انس با قرآن کریم و پخش زنده از رادیو قرآن
با حضور حمید شاکرنژاد و قاسم مقدمی قاریان ممتاز و بین‌المللی با مجری‌گری محمدهادی صلح‌جو از برنامه‌های امروز کاروان قرآنی انقلاب در استان هرمزگان است.

بوشهر| کاروان قرآنی انقلاب تا 22 بهمن صدای دلنشین قرآن را در شهرهای مختلف کشور طنین‌انداز می‌کندنگاهی به سفر کاروان قرآنی انقلاب به خوزستان؛ روشنگری با آیه‌های نور هدف اصلی کاروان قرآنی انقلاب اسلامی استخوزستان|"کاروان قرآنی انقلاب" صدای دلنشین قرآن را در 11 استان کشور طنین‌انداز می‌کند

همچنین حضور در ناوشکن سهند نیروی دریایی ارتش، مراسم سالروز ورود امام(ره) با حضور مسئولان عالی رتبه استان و حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی از دیگر برنامه‌های این کاروان است.

محفل انس با قرآن با حضور حمید شاکرنژاد و احمد ابوالقاسمی قاریان بین‌المللی و گلباران، سخنرانی شاه آبادی و اجرای گروه‌های تواشیح از جمله برنامه‌های روز12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی در بندرعباس است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *