خبر فوری

زمان برگزاری دومین اردوی تیم زیر 21 سال والیبال ساحلی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ٢١ سال کشورمان در روز شنبه ششم بهمن ماه در بندرعباس برگزار شد و هشت بازیکن منتخب این اردو به دومین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ٢١ سال ایران دعوت شدند.

دومین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان از ۲۷ بهمن لغایت سوم اسفند ماه در کمپ‌ تیم‌های ملی ساحلی فدراسیون والیبال واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد‌.

ساحلی بازان زیر ٢١ سال کشورمان خود را برای مسابقات قهرمانی زیر ٢١ سال والیبال ساحلی آسیا که در اسفندماه سال جاری در تایلند برگزار می شود خود را آماده می کنند.

ابوالحسن خاکی زاده (هرمزگان)
سامان بهبودی (هرمزگان)
رضا نقیبی زاده (هرمزگان)
امیر مالمیر (مازندران)
عرفان قاسمی (مازندران )
سینا شوکتی (گیلان)
ادریس خداپرست (گیلان)
رسول یمرلی ( گلستان )

آرش رامسری مربی بین المللی والیبال ساحلی هدایت تیم ملی زیر ٢١ سال کشورمان را در رقابت‌های آسیایی بر عهده دارد. ضمنا با نظر آرش رامسری سرمربی تیم ملی مقرر گردید بازیکنانی که فرصت حضور در اردوی اول نداشته اند می توانند صبح روز ٢٧ بهمن با حضور در کمپ تیم های ملی خود را به سرمربی تیم معرفی نمایید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *