خبر فوری

راهپیمایی باشکوه مردم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه امروز در مصلی امام علی(ع) قشم اظهار داشت: نسل امامت، خیر کثیری به نام کوثر، سیدی از نسل فاطمه به نام امام خمینی(ره) و انقلاب فاطمی ما همه بازتابی از نور فاطمه زهرا(س) هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما تحقق وعده الهی و تحقق آمال و آرزوی وعده‌های انبیای الهی بود و این افتخار نصیب ملت ایران شد و ابرمردی از سلاله زهرای اطهر در راس این انقلاب قرار گرفت.

امام جمعه شهرستان قشم از حضور نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم جزیره قشم قدردانی و تصریح کرد: مردم قشم بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن لبیک به مقتدای خود و ولی امر مسلمین جهان، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

جوکار از تمامی مسئولین بخاطر زنده نگه داشتن روح انقلاب و خدمت رسانی به مردم تشکر و تاکید کرد:حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز وظیفه تمام مسئولین را سنگین تر می‌کند تا هرچه بیشتر به مردم خدمت کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان قشم با اشاره به اینکه این تلاش انقلابی نشان داد که اگر بخواهیم میتوانیم مشکلات مردم را در سریع‌ترین زمان رفع کنیم یاد آور شد: انتظار می رود، مسئولین با همین روحیه مجاهدانه به مردم خدمت کنند

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به اینکه راهپیمایی امروز بسیار باشکوه و باعظمت بود، اظهار امیدواری کرد: برکات حضور تمام مسئولان کشوری در شهرستان هرچه زودتر به کام مردم قشم حلاوت ببخشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید