خبر فوری

ایستگاه آتش نشانی شبانه روزی در منطقه بالاشهر قشم راه اندازی می شود

هرمزبان – تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲ ایستگاه آتش نشانی شبانه روزی با تجهیزات کامل و‌ سه دستگاه خودرو مجهز در بخش مرکزی واقع در روستا کوشه به مرکزیت برای پشتیبانی ۱۳ روستا راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بخشدار مرکزی شهرستان قشم امروز گفت: احداث پایگاه اتش نشانی یک ضرروت اساسی است که نیاز است با سرعت این کار برای حفظ جان و مال مردم انجام شود.

جابری در جلسه با دهیاران ۱۳ نقطه هدف و در بازدید از محل احداث راه اندازی آتش نشانی بخش مرکزی نیز افزود مجوزات لازم در این خصوص صادر گردیده که ان شاالله تا قبل از سال شاهد بهره برداری از این مجموعه خواهیم بود

بخشدار مرکزی شهرستان قشم نیز بیان داشت در برنامه داریم در سال آینده یک پایگاه دیگر آتش نشانی در بخش مرکزی راه اندازی گردد تا کمتر شاهد خسارت به مردم عزیز باشیم.

پایان پیام/

 

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید