خبر فوری

سلیمان قویدل: کمبود تجهیزات آتشنشانی باز هم در باسعیدو خسارت به بار آورد

هرمزبان – دهیار روستای باسعیدو از آتش‌سوزی یک واحد صنفی در این روستا خبر داد. منابع محلی علت گسترش آتش سوزی را کمبود تجهیزات آتش نشانی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سلیمان قویدل، دهیار روستای باسعیدو امروز از آتش‌سوزی یک واحد صنفی در این روستا خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۴ بامداد سه‌شنبه رخ داده‌است.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است اما ۳/۵ میلیارد تومان خسارت به بار آورده است.

قویدل خاطرنشان ساخت: نبود ماشین آتشنشانی در بندر باسعیدو بسیار خطرناک است و باعث نگرانی برای مردم شده‌‌است که در صورت بروز چنین حوادثی نبود تجهیزات ممکن است خسارات شدیدی به بار بیاورد.

وی اضافه کرد: ماشین آتشنشانی روستای باسعیدو که که مربوط به سازمان منطقه آزاد است خراب شده‌است و در حال حاضر این منطقه هیچ ماشین آتشنشانی ندارد.

دهیار روستای باسعیدو اظهار داشت: بندر باسعیدو دارای ۱۵۰ لنج صیادی و ۲۵۰ قایق صیادی دارد و از نظر تعداد لنج یکی از بنادر بزرگ هرمزگان محسوب می‌شود که درصورت بروز حوادث آشتسوزی در این بندر مهم و نبود تجهیزات کافی خشارات شدیدی به بار خواهد آمد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید