خبر فوری

ماجرای «هواپیمای بی صاحب» در ساحل بندرعباس چیست؟ +فیلم

هرمزبان – اخیرا ویدیویی در فضای مجازی درباره تصویری ماهواره ای از یک هواپیمای بی صاحب در ساحل بندرعباس منتشر شده که بازتاب زیادی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، انتشار ویدیویی در فضای مجازی از تصاویر ماهواره ای از یک «هواپیمای بی صاحب» در ساحل بندرعباس بازتاب زیادی داشته است.

در این ویدیو هواپیمایی در ساحل بندرعباس دیده می شود که در حال عبور از آن منطقه برای فرود در فرودگاه بوده و ماهواره تصویرش را ثبت کرده است.

رنجبر کارشناس صنعت هوایی و مدیر موسسه هوانوردی نوبند سبز در هرمزگان درباره این ویدیو به خبرنگار فارس گفت: این ویدیو که بازتاب زیادی هم در فضای مجازی دارد، مربوط به هواپیمایی است که در نزدیکی فرودگاه بندرعباس در حال گردش به چپ برای نشستن در فرودگاه بندرعباس بوده که همزمان تصویر ماهواره ای از آن گرفته شده و در گوگل مپ بارگزاری شده است و لذا تصور این است که این هواپیما در آب سقوط کرده است.

وی افزود: در حقیقت، ماهواره از یک هواپیمای در حال عبور که قصد به زمین نشستن در فرودگاه بندرعباس را داشته عکس گرفته و وقتی به نرم افزارهای مشاهده تصاویر ماهواره ای مراجعه می شود، این تلقی بوجود می آید که این هواپیما در آن منطقه قرار دارد که این گونه نیست و در عالم واقع هواپیمایی در آن نقطه وجود ندارد.

به گفته رنجبر، عکس ماهواره ای از لحظه گذر این هواپیما گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید