خبر فوری

توزیع ۳۶ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان بندرلنگه ای

هرمزبان – رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه از توزیع ۳۶ دستگاه کولرگازی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد ذاکری، رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه امروز با اعلام این خبر گفت: بر اساس نیازسنجی که توسط مددکاران این نهاد صورت گرفت و مددجویان فاقد لوازم سرمایشی شناسایی شدند و بعد از نیازسنجی تعداد ۳۶ کولرگازی تهیه و تقدیم خانواده های نیازمند گردید.

ذاکری افزود: ارزش هر دستگاه کولر گازی ۲۱ میلیون تومان می باشد که مجموعا برای تهیه این تعداد بالغ بر ۷۵۶ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون، تعداد ۱۴۶ دستگاه کولرگازی که تقدیم مددجویان عزیز گردیده است که ۵۶ دستگاه کولر گازی بصورت رایگان بوده و ۹۰ دستگاه کولر گازی بصورت هم افزایی بوده که با همکاری خیرین نیک اندیش و مراکز نیکوکاری تهیه شده است.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از همیاری خیرین نیک اندیش در تامین لوازم ضروری نیازمندان اظهار داشت: این لوازم به صورت رایگان در اختیار نیازمندان این شهرستان قرار گرفته است.

پایان پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید