خبر فوری

تولید 496 تن مرغ سبز در بستک

شهرام کریم‌زادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: شهرستان بستک با 2 میلیون 297 هزار قطعه جوجه‌ریزی در هر دوره قطب گوشت سفید استان هرمزگان است که سالانه می‌تواند بیش از 15 هزار تن گوشت سفید روانه بازار نماید.

وی ادامه داد: 3 واحد از مرغداری‌های شهرستان متقاضی پرورش مرغ سبز و سایز در شهرستان بوده که ظرفیت دوره‌ای آنها 73 هزار قطعه است که توانسته‌اند 496 تن مرغ سبز با کیفیت بسیار عالی را تولید و پس از بسته‌بندی‌های مخصوص به بازار مصرف عرضه نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک خاطرنشان کرد: عدم استفاده از آنتی‌بیوتیک، کاهش چربی و ضایعات لاشه، کاهش دوره پرورش، کاهش هزینه‌های تولیدی (سوخت، خوراک، برق، آب، کارگری، دارو و درمان) ازجمله مزیت‌های مرغ سبز و سایز است.

کریم‌زادگان بیان داشت: گوشت مرغ به‌دلیل ارزش غذایی بالا و قیمت مناسب از منابع ارزشمند و پرطرفدار در بین مصرف‌کنندگان است و عمده بازار مصرف این تولیدات علاوه بر بستک، شهرستان‌های همجوار مانند؛ پارسیان، بندرعباس، قشم، بندرخمیر و استان فارس است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید