خبر فوری
گروه سیاسی: رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه مساجد باید محل ترویج فرهنگ وحدت بین مذاهب اسلامی باشد اظهار کرد: دشمنان از وحدت مسلمانان می ترسند به همین جهت پیوسته به ایجاد دسیسه میان آنها می‌پردازند.

مساجد باید محل ترویج فرهنگ وحدت بین مذاهب اسلامی باشد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام محمد مریدی امروز 19 دی ماه، در مراسم افتتاح مسجد علی ابن ابیطالب(ع) اهل سنت شهرک توحید بندرعباس، با اشاره به اهمیت مسجد سازی در دین مبین اسلام تصریح کرد: مسجد پایگاه حفظ ارزش های اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی غرب است.

وی با بیان اینکه در آیات و روایات سازندگان مسجد بسیار نزد خداوند ماجور هستند، گفت: مسجد خانه خداست و کوچکترین مقدار کمک به ساخت آن آثار مثبتی در زندگی دنیوی و اخروی دارد.

حجت‌الاسلام مریدی با بیان اینکه مساجد باید محل ترویج فرهنگ وحدت بین مذاهب اسلامی باشد اظهار کرد: دشمنان از وحدت مسلمانان می ترسند به همین جهت پیوسته به ایجاد دسیسه میان آنها می‌پردازند.

شیخ احمد عالی‌زاده، امام‌جمعه اهل‌سنت شهرک توحید نیز با اشاره به افتتاح مسجد علی بن ابیطالب(ع) بر ضرورت تقویت وحدت در بین مسلمانان تاکید کرد.

گفتنی است؛ اجرای گروه سرود پیروان مهدی(عج) از کانون فرهنگی منتظران ظهور مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحید با موضوع مدح و ثنای امیر مومنان علی بن ابیطالب(ع) از برنامه های جذاب این مراسم بود.

مسجد علی ابن ابیطالب(ع) اهل سنت شهرک توحید بندرعباس در دو طبقه و با متراژ 200 متر مربع با حضور رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان، هیات امنا مساجد این شهرک و جمعی از اهالی افتتاح شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید