خبر فوری

12 طرح آموزشی و ورزشی در منطقه جناح به بهره برداری رسید + تصاویر

هرمزبان – در سفر یک روزه مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به جناح، 12 طرح آموزشی و ورزشی در این منطقه به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، طی سفر یکروزه محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به جناح 12 طرح آموزشی و ورزشی شامل توسعه کلاسهای درس، سالن ورزشی و چمن مصنوعی مدارس با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی مدارس افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح 3 چمن مصنوعی و 1 زمین ورزشی در مدارس

طی این سفر یکروزه چمن مصنوعی مدارس متوسطه علی بن ابیطالب فاریاب، افتتاح چمن مصنوعی مدرسه ابتدائی جامی کوخرد، افتتاح چمن مصنوعی هنرستان پروفسور حسابی هرنگ و افتتاح زمین ورزشی ساحلی عزیزه محمد عبدالله کنارسیاه در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با مساحت 2500 متر مربع افتتاح و تقدیم دانش آموزان شد.

افتتاح 2 سالن ورزشی و 2 سالن اجتماعات

افتتاح سالن ورزشی روستای فاریاب و سالن ورزشی روستای کمشک با زیربنای 1920 متر مربع و اعتبار 135 میلیارد ریال و سالن اجتماعات دبستان ابوطالب احمدی گچویه و سالن چندمنظوره مدرسه متوسطه محمدزبیر فکری هنگویه با اعتبار 55 میلیارد ریال و زیربنای 347 متر مربع از جمله دستاوردهای سفر مدیرکل به جناح بود.

توسعه 8 کلاس درس در مدارس

توسعه 4 کلاس درس در متوسطه خدیجه عبدالرزاق فاریاب، توسعه 2 کلاس درس در مدرسه فاطمیه هرنگ و توسعه 2 کلاس درس در مدرسه 17 شهریور هرنگ در راستای افزایش فضای آموزشی دانش آموزان از جملاه اقداماتی است که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به ثمر نشست.

افتتاح ساختمان آزمایشگاه مدرسه متوسطه اول حاج عزیز عزیزی گچویه

این پروژه آموزشی خیرساز با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در ابعاد ۷۲ مترمربع با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، رییس آموزش و پرورش جناح، معاون اداره‌کل نوسازی استان و فرماندار شهرستان افتتاح شد.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از پروژه های در حال احداث خوابگاه هنرستان عباسی و هنرستان احمد مربوطی جناح نیز بازدید نموده و وضعیت پیشرفت این پروژه ها را مورد بررسی قرار دادند.

گفتنی است آغاز عملیات توسعه دو کلاس درس در مدرسه ابتدایی ایوب سوزنده هرنگ پایان بخش این سفر یکروزه بود.

شایان ذکر است در این برنامه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، معاون اداره کل نوسازی مدارس، فرماندار شهرستان، بخشدار کوخرد هرنگ ، جانشین فرمانده حوزه مقاومت سپاه شهرستان و سایر مسئولین شهرستان، منطقه و معتمدین و خیرین و نمایندگان خیر حضور داشتند.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش به اتفاق مرادی معاون اداره کل نوسازی مدارس استان در این سفر از پروژه های در حال احداث خوابگاه هنرستان عباسی و هنرستان احمد مربوطی جناح نیز بازدید نموده و وضعیت پیشرفت این پروژه ها را مورد بررسی قرار دادند.

پایان بخش این سفر یک روزه کلنگ زنی توسعه دو کلاس درس در مدرسه ابتدایی ایوب سوزنده هرنگ بود.

گفتنی است در این برنامه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، معاون اداره کل نوسازی مدارس، فرماندار شهرستان، بخشدار کوخرد هرنگ ، جانشین فرمانده حوزه مقاومت سپاه شهرستان و سایر مسئولین شهرستان، منطقه و معتمدین و خیرین و نمایندگان خیر حضور داشتند.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان

انتهای پیام/

دیگر اخبار آموزش و پرورش:

عملیات احداث هفدهمین هنرستان در بخش مرکزی شهرستان بستک کلید خورد

برگزاری پویش انتخاباتی دانش آموزان رأی اولی و فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: تلاش امروز دانش آموزان پشتوانه ایران قوی فردا است

احسان کامرانی: دانش‌آموزان آینده سازان استان هستند/ هرمزگان با آینده‌سازان خود در مسیر توسعه پیشرفت و رشد قرار می گیرد

تفاهم نامه تشکیل گروههای جهادی بین اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و سپاه امام سجاد علیه السلام استان منعقد شد

تفاهم نامه تشکیل گروههای جهادی بین اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و سپاه امام سجاد علیه السلام استان منعقد شد

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید