خبر فوری

تفاهم نامه تشکیل گروههای جهادی بین اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و سپاه امام سجاد علیه السلام استان منعقد شد

هرمزبان – در راستای اجرایی سازی اهداف و راهکارهای عملیاتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تفاهم نامه تشکیل گروههای جهادی در سطح مدارس ابتدایی متوسطه اول متوسطه دوم نظری و هنرستانهای فنی و حرفه ای و (کاردانش)، بین اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان با تاکید بر اهمیت اجرایی سازی اهداف و راهکارهای عملیاتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: این تفاهم نامه در راستای افزایش مشارکت نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی و مدرسه و معلمان و دانش آموزان در رشد و تعالی کشور در عرصه های دینی ، فرهنگی اجتماعی در سطح محلی و ملی به عنوان نهاد مولد سرمایه انسانی، فرهنگی، اجتماعی و معنوی منعقد شد.

قویدل ادامه داد: براساس نقش در نظر گرفته شده در چشم انداز سند تحول بنیادین برای مدرسه و تقویت روحیه خودباوری ایثار، از خودگذشتگی و کمک به همنوعان و همچنین اهداف و راهبردهای فرمان اعتلای بسیج که اصلی ترین آنها استحکام بخشی درونی برای نقش آفرینی اثربخش در تحقق مردم سالاری، اسلامی دولت سازی جامعه پردازی و تمدن سازی می باشد اقدامات مهمی در نظر گرفته شده است که اجرایی می‌شود.

در پایان جلسه، تفاهم نامه راه اندازی و تشکیل گروههای جهادی در سطح مدارس استان هرمزگان در شش ماده بین محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان و اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان امضا شد.

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید