خبر فوری

جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رأی اولی آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد

هرمزبان – با حضور استاندار هرمزگان جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رأی اولی آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان ،همایش رأی اولی ها با حضور مهدی دوستی استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان؛ حبیب بهادری فرماندار بندرعباس؛ روسای آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ۲ بندرعباس؛ دانش آموزان و فرهنگیان در کانون غدیر بندرعباس برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن تشکر از حضور پرشور دانش آموزان رأی اولی در این اجتماع با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر پایه ی مردم سالاری دینی نهادینه شده است که نشان از ارزشمندی مردم بالاخص شما نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان این کشور در این حکومت اسلامی است اظهار داشت: انتخاب های درست انسان را ارزشمندتر و به تبع در مسیر درست تری قرار خواهد داد که شما دانش آموزان فرزندان این استان با رأی دادن در 11 اسفند ماه این مهم را در عمل نشان خواهید داد .

قویدل در ادامه و در خطاب به دانش آموزان آنان را آینده سازان این کشور و استان خطاب کرد و افزود :شما فرزندانم می توانید با مطالعه تاریخ کشور ایران و مقایسه ای با سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و وجود شاهانی که تمام منابع کشور را در اختیار داشتند و اجرای حکمرانی به صورت مورثی ، به اهمیت نقش انتخابات آزاد که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا است پی ببرید.

این مقام مسوول افزود :باید بدانیم که امنیتی را که در حال حاضر شاهد آن هستیم و سبب فراهم شدن مقدمات کسب موفقیت های کوچک و بزرگ در سطوح مختلف آموزشی و فرهنگی و اجرای عدالت آموشی شده است حاصل انقلاب و مشارکت حداکثری مردم در اداره کشور است .

قویدل در ادامه با اشاره ای به موفقیت اخیر دانش آموزان استان در کنکور سراسری و مقایسه ای بین رتبه های دانش آموزان در سال های اخیر نسبت به گذشته اضافه کرد :در سال های گذشته کل رتبه های زیر 1000 دانش آموزان پذیرفته شده در کنکور سراسری حدودا 50 نفر بود، اما اکنون به لطف تلاش و کوشش دانش آموزان، همراهی والدین و دست اندرکاران امر آموزش و توجه و همت استاندار محترم که امر آموزش را از اولویت های استان قرار داده اند شاهد کسب ۱۲۹ رتبه زیر 1000 در نقاط و مدارس مختلف استان از هشتبندی تا مدارس عادی دولتی شهری و روستایی و غیره هستیم که این ها نشان از اجرای عدالت آموزشی وحکومت مردم سالاری است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید