خبر فوری

نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با فرهنگیان اصحاب رسانه

هرمزبان – مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در نشستی صمیمی با جمعی از فرهنگیان فعال در حوزه رسانه، به تشریح اقدامات و برنامه‌های این اداره کل در حوزه‌های مختلف پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان طی نشستی صمیمی با فرهنگیان فعال در حوزه رسانه ضمن تقدیر از اقدامات فرهنگیان در راستای انعکاس اخبار امیدافرین در حوزه آموزش و پرورش به اهمیت مطالبه گری اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: نگاه مطالبه‌گرانه رسانه‌ها در سال‌های اخیر ارتقا یافته و این موضوع باعث خواهد شد مسایل و‌ مشکلات از زوایای مختلف دیده و رفع شود.
قویدل در بخش دیگری از سخنان خود به مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: در طول سالیان اخیر در حوزه حقوقی و املاک با مشکلات بیشماری در زمینه سند مالکیت مواجه بودیم و بسیاری از املاک آموزش و پرورش فاقد سند بودند که با تلاش‌های صورت گرفته، سند سیصد ملک در سال گذشته اخذ شد که این اقدام بی سابقه دارایی زیادی را نصیب آموزش و پرورش استان نموده است.

آموزش و پرورش استان هرمزگان جزو ۸ استان برتر کشور در زمینه مولدسازی
وی همچنین به موفقیت‌های استان در زمینه مولدسازی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اقدامات مثبت و برنامه ریزیهای موثری که در حوزه درآمدزایی در حوزه آموزش و پرورش صورت گرفته است جزو ‌۸ استان برتر کشور در این زمینه قرار داریم و از این طریق عملیات احداث مدارس متعددی در استان آغاز گردیده است که تاثیر مثبت و قابل توجهی در افزایش فضاهای آموزشی خواهد داشت.

کسب رتبه نخست شورای آموزش و پرورش هرمزگان در کشور/ جایگاه نخست پروژه مهر بر اساس ارزیابیهای وزارت آموزش و پرورش/کسب رتبه نخست در آموزشهای فنی و مهارتی

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه به درخشش بی سابقه آموزش و پرورش استان هرمزگان در سطح ملی اشاره کرد و گفت: استان هرمزگان رتبه اول کشور در اجرای پروژه مهر و توسعه آموزش‌های فنی و مهارتی را کسب کرده است و شورای آموزش و پرورش استان نیز در جایگاه نخست کشوری قرار گرفته است.

نگاه راهبردی و ویژه استاندار به آموزش و پرورش هرمزگان زمینه ساز موفقیتهای چشمگیر در سطح کشور شده است
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به نگاه ویژه و اهمیت استاندار به حوزه آموزش اشاره کرد و افزود: خوشبختانه نگاه راهبردی استاندار هرمزگان به حوزه آموزش و پرورش سبب پیشرفت در جنبه های مختلف شده است و حضور پررنگ استادار در تمامی جلسات شورای آموزش و پرورش استان و دغدغه مندی نسبت به پیشرفت دانش آموزان نشات گرفته از نگاه راهبردی ایشان به این حوزه است.
وی ادامه داد: نگاه راهبردی ایشان به توسعه آموزش و پرورش، منجر به افزایش اعتبار تملک دارایی استانی به 40 میلیارد تومان و تخصیص 60 درصدی اعتبارات آموزش و پرورش شده است.

قویدل در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه رفاهی فرهنگیان گفت: با تجهیز درمانگاه فرهنگیان با بیش از 20 میلیارد تومان و بهسازی و تجهیز واحدهای رفاهی فرهنگیان عزیز می توانند با کمترین تعرفه از امکانات درمانی و بهداشتی استفاده کنند.

رشد ۱۰۰ درصدی رتبه های زیر ۱۰۰ دانش آموزان هرمزگانی در کنکور ۱۴۰۲
قویدل با اشاره به امکان تحصیل و پیشرفت دانش ا«وزان در سراسر استان هرمزگان گفت: خوشبختانه تعداد دانش آموزانی که در کنکور ۱۴۰۲ رتبه زیر ۱۰۰ آورده اند ۱۰۰درصد رشد داشته ایم و ۱۲۹ نفر از دانش آموزان استان هرمزگان رتبه زیر ۱۰۰۰ کسب کرده اند که بسیاری از آنان از مدارس عادی و مناطق کم برخوردار بوده اند که نشان از وجود عدالت آموزشی در سراسر استان است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید