خبر فوری

برگزاری پویش انتخاباتی دانش آموزان رأی اولی و فرهنگیان

هرمزبان – مدیرکل آموزش وپرورش استان هرمزگان از آغاز پویش انتخاباتی رأی اولی‌ها در سراسر استان در راستای افزایش انگیزه و رغبت دانش‌آموزان و رای‌اولی‌ها برای حضور در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اسفندماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، محمد قویدل اشاره به اینکه امسال برنامه ویژه انتخاباتی برای دانش‌آموزان رأی اولی و فرهنگیان در سطح استان اجرا خواهد شد، افزود: در این پویش که از ۲۵ بهمن ماه آغاز خواهد شد و تا پایان روز انتخابات ادامه خواهد شد دانش‌آموزان، دانشجو معلمان و فرهنگیان یک ویدئو تحت عنوان ” چرا در انتخابات شرکت می‌کنیم” را تهیه خواهند کرد.

وی اظهار داشت: در این ویدئو شرکت‌کنندگان احساس و شوق خود را در نخستین سن تکلیف سیاسی و حضور در انتخابات به نمایش خواهد گذاشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به اینکه آینده کشور در دست جوانان و نوجوانان است، افزود: این پویش و همچنین سایر برنامه‌های سیاسی و فرهنگی در راستای افزایش شور و نشاط انتخاباتی در کشور و همچنین مداس در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به عنوان سفیران آموزش در جامعه هستند، گفت: باید از این ظرفیت برای افزایش مشارکت درانتخابات استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه به اجرای پویش ” به سوی انتخابات” ویژه‌ دانش‌آموزان خبر داد و گفت: در این پویش تمام دانش‌آموزان استان می‌توانند آثار خود را با موضوع “چرا خانواده من در انتخابات شرکت می کنند” را در قالب فیلم، پادکست، پوستر، نقاشی و‌ دلنوشته تهیه کنند و به شماره ۰۹۹۳۳۷۳۱۷۰۹ در پیام رسان شاد ارسال کنند.

گفتنی است جوایز ارزنده ای به نفرات اول تا سوم اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید