خبر فوری

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: تلاش امروز دانش آموزان پشتوانه ایران قوی فردا است

هرمزبان – مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جشن تلاش دانش آموزان شهرستان رودان به برکت انقلاب اسلامی در دورترین نقطه استان هرمزگان شرایط تحقق موفقیت برای دانش آموزان فراهم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، جشن تلاش دانش آموزان رودانی همراه با تجلیل از مدیران، معاونین آموزشی و همیاران یادگیری در مدارس متوسطه با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و مسوولین برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن تجلیل از تلاش دانش آموزان شهرستان رودان بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، در دورترین نقطه استان هرمزگان شرایط تحقق موفقیت برای دانش آموزان فراهم است و کسب رتبه های برتر کنکور توسط دانش آموزانی که در کم برخوردارترین مناطق استان زندگی میکردند گواهی بر این امر است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امتحانات نهایی دی ماه در سلامت کامل برگزار شد و دانش آموزان با تلاشهای خود نمرات خوب و واقعی دریافت خواهند کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت تلاش دانش آموزان در طول سال تحصیلی افزود: با توجه به تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور باید بیشتر تلاش کنید چرا که تلاش امروز شما مقدمه ای برای ساخت آینده ای روشن و ایرانی قوی است.

گفتنی است در پایان از مدیران، معاونین آموزشی و همیاران یادگیری در مدارس متوسطه شهرستان رودان با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید