خبر فوری

عملیات احداث هفدهمین هنرستان در بخش مرکزی شهرستان بستک کلید خورد

هرمزبان – در راستای توسعه زیرساختهای آموزشی در استان هرمزگان عملیات احداث هفدهمین هنرستان در بخش مرکزی شهرستان بستک کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، عملیات احداث هفدهمین هنرستان در بخش مرکزی شهرستان بستک با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جهانگیری امام جمعه بستک، خسرو محمدی رئیس آموزش و پرورش بستک، علی مرادی معاون مشارکتهای مردمی توسازی و تجهیز استان هرمزگان، اسماعیل امینای خیر مدرسه ساز، اعضای شورای شهر بستک و دیگر مسئولین آغاز شد.

گفتنی است این پروژه ۱۲ کلاسه با مساحت ۷۰۳۰ متر مربع و زیربنای۲۲۴۶ متر مربع با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال توسط اسماعیل امینایی خیر مدرسه ساز در دو طبقه ساخته خواهد شد که به بیش از ۴۵۰ دانش آموز خدمات ارایه خواهد داد.

گفتنی است شهرستان بستک دارای 215 مدرسه و 20 هزار و 730 دانش آموز است که از این تعداد 10250 نفر در بخش مرکزی و 10480 نفر در جناح تحصیل میکنند.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید