خبر فوری

بایگانی ماهانه: می 2018

چهار تیم برتر تورنمنت فوتبال جام ستارگان مشخص شدند

هرمزبان:مرحله گروهی نخستین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان با مشخص شدن چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی به پایان رسید.

ادامه خبر »

کرمان| تعیین تکلیف مدارس فاقد استحکام کرمان تا مهر؛ راهی جز دو شیفت کردن مدارس نداریم

هرمزبان:فرماندار کرمان با بیان اینکه مشخص شدن وضعیت بناهای فاقد استحکام در مدارس باید در اولویت قرار گیرد گفت: مدارس فاقد استحکام استاندارد تا مهرماه تعیین تکلیف می‌شوند.

ادامه خبر »

تصویب خالص فروشی کالاها در جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس

هرمزبان:سومین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و کلیه اعضاء در ساختمان شهید عمرانی بندرعباس برگزار گردید.

ادامه خبر »

سهام گروه خودرویی در مسیر کاهش قیمت/ ابهام در معاملات ادامه دارد+نمودار

هرمزبان:در هفته جاری گروه پارس خودرو، زامیاد، گروه بهمن، سایپا، سایپا دیزل، ایران خودرو و ایران خودرو دیزل از ابتدا تا انتهای هفته با نوسان نسبتا منفی معامله شدند.

ادامه خبر »

جشنواره تجلیل از خیرین سلامت – اراک

هرمزبان:جشنواره تجلیل از خیرین سلامت بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، شامگاه چهارشنبه ۹ خردادماه با حضور سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، نمایندگان مردم در خانه ملت، استاندار مرکزی، مسئولین اجرایی و جمعی از خیرین در اراک برگزار شد.

ادامه خبر »

صرفه جویی 16 میلیون مترمکعب در مصرف آب با اجرای طرح آبیاری نوین در میناب

هرمزبان:معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان گفت: 3 هزار و 200 هکتار از اراضی شاخه شمالی دشت میناب با 55 میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان جهادکشاورزی به آبیاری نوین مجهز می شود که در صورت اجرای دقیق این طرح شاهد صرفه جویی به میران 16 میلیون مترمکعب در زمینه آبیاری اراضی زراعی در این شهرستان خواهیم بود.

ادامه خبر »

تأکید بر آموزش دانش آموزان مقاطع دانش آموزان مقاطع مختلف در زمینه مضرّات مواد دخانی

هرمزبان:توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد مطرح شد: تأکید بر آموزش دانش آموزان مقاطع دانش آموزان مقاطع مختلف در زمینه مضرّات مواد دخانی

ادامه خبر »

همدان|‌روش‌های غلط رایج برای درمان ‌مارگزیدگی

هرمزبان:سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: با شروع فصل بهار و گرما مارها از لانه‌های خود بیرون می‌آیند که این امر آمار مارگزیدگی و عوارض ناشی از آن را افزایش می‌دهد.

ادامه خبر »