خبر فوری

چهار تیم برتر تورنمنت فوتبال جام ستارگان مشخص شدند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،مرحله گروهی نخستین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان با مشخص شدن چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی به پایان رسید.
در شب پایانی بازی های مرحله گروهی این رقابت ها دیشب تیم خواجه عطا بندرعباس در دیداری جذاب و تماشایی ۳ بر ۲ تیم تیپ تکاوران را شکست داد و با کسب ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.
تیم تیپ تکاوران نیز با ۱ امتیاز و قرار گرفتن در مکان چهارم جدول از دور رقابت ها حذف شد.
از این گروه پیش از این تیم شهید شریعت سید جوذر حاجی آباد با ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود.
ضمن اینکه تیم ستارگان مهرداد بندرعباس نیز با ۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان سوم جدول جای گرفت و از صعود بازماند.
اما در بازی های گروه نخست نیز تیم نبرد بندرعباس با ۳ برد متوالی و کسب ۹ امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
تیم پرمهره و مدعی ستارگان احمدی نیز با ۲ برد، ۱ باخت و کسب ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آورد.
از این گروه تیم های جبل بر شهرو و شاهین بندرعباس نیز با ۱ امتیاز و ایستادن در مکان های سوم و چهارم جدول از دور رقابت ها کنار رفتند.
بدین ترتیت در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها فردا جمعه ۱۱ خرداد تیم های نبرد و شهید شریعت سید جوذر از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی بندرعباس به مصاف هم می روند.
در دیگر مسابقه این مرحله نیز روز شنبه ۱۲ خرداد تیم های ستارگان احمدی و خواجه عطا بندرعباس با هم دیدار می کنند.
نخستین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان با شرکت ۸ تیم و با حضور چهره های مطرح فوتبال استان در ورزشگاه تختی بندرعباس در حال برگزاری است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید